AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Hva gjør man hvis en dame utenfor sin egen liga viser interesse? Når vi møttes og ble kjent flørtet hun ganske mye, kjemien var bra osv. Hun virker ganske flørtene mot alle, tror hun liker oppmerksomhet. Jeg merket bare på den ene helgen vi var sammen at jeg begynte å bli litt betatt. Hvordan bør jeg forholde meg til dette? Bare gi faen? Hun driver å liker profilbildene mine på facebook, altså ikke som jeg har lagt ut nylig, men tidligere. Mistenker at hun bare fisker etter oppmerksomhet kanskje. Hun har ikke bedt meg ut eller noe, men vurderer om jeg skal ta noe iniativ. Anonymous poster hash: da2c3...273 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 (endret) Tja. Det kan jo hende at hun bare liker deg godt. Jeg ville sagt forsøk å bli bedre kjent. I verste fall liker du ikke den du blir kjent med, da bare går du videre – i beste fall får du deg ei veldig bra dame. Vil si du har mer å vinne enn tape. Endret 11. mars 2015 av Aiven 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Zeph Skrevet 11. mars 2015 Populært innlegg Del Skrevet 11. mars 2015 (endret) "Liga"-systemet er noko du har dikta opp sjølv. Det finnes sikkert dei som betraktar verda som at det finnes forskjellige ligaer og det ikkje er mogleg med forhold på tvers av desse usynlege linjene, men ikkje la det hindre deg i å prøve. Eg veit ikkje om du tenker på utsjånad, klasse, rikdom eller anna, men det er personligheten som betyr noko. Ho kan vere på jakt etter merksemd eller gjere det for moro, men det finn du kanskje ikkje ut av om du ikkje tar kontakt og gjer eit forsøk. I verste fall får du eit nei og treng ikkje lure meir på saken. Endret 11. mars 2015 av Zeph 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg Skatteflyktning Skrevet 11. mars 2015 Populært innlegg Del Skrevet 11. mars 2015 Hva gjør man hvis en dame utenfor sin egen liga viser interesse? Opprykk!! 26 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Hva gjør man hvis en dame utenfor sin egen liga viser interesse? Opprykk!! Haha Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Om du har vært "cool" med henne og ikke vist interesse fra starten, og dette er noe hun ikke er vant til, kan det godt være hun bare er ute etter å få bekreftelsen fra deg før hun slutter å bry seg. Men selv om dette er tilfellet, har det noe å si? Du taper ingenting på å prøve Og som Zeph sier, det der ligatullet er ikke noe å bry seg med. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Og det er ikke sikkert hun er over din "liga" engang, det kan hende du har dårlig selvtillit, det kan hende hun har dårlig selvtillit. jaja, kjøra på nu. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Har du sett denne filmen? http://www.imdb.com/title/tt0815236/?ref_=nv_sr_1 Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Hva er dette tullet med dette liga systemet? Du er du og du er en fantastisk flott person uansett hva andre måtte mene. Er ingen vits i å tenke dårlig om seg selv. Om en person ikke vil ha deg, vel deres tap. Liga systemet er noe stort stort stort tull. 2 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) Veldig fine/søte/vakre jenter har 3 problem: 1. Alle gutter som ser dem får lyst på dem. 2. De som er tøff nok tar kontakt på en eller annen måte. Det sier seg selv at det blir plagsomt i lengden. 3. De som ikke er tøff nok, blir ofte 'intimidert', og kan virke avvisende fordi de blir helt satt ut av dette vakre vesenet. Jeg sier ikke at du tilhører nr. 3, men når en gutt som jenta selv synes er interessant ikke kaster seg over henne, så er det ofte det som skiller ham fra alle de andre plagsomme 'sjekkerne', og hun lurer på hvorfor denne kule kjekkasen ikke vil ha henne, når alle andre vil... Spiller du kortene dine rett, og ikke ender opp med å sikle og logre du også, men fortsetter å være den coole typen, så vil jeg tro det kan bli dere to! Endret 12. mars 2015 av ozone 1 Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Jenter gidder ikke å snoke på Facebookprofilene til gutter de ikke er interesserte i, og enda mindre å like gamle profilbilder. Vi er fullstendig klare over hvilket signal det sender. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 "Hvorfor i helvete likte hun det gamle bildet der? "? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) Det kommer ikke klart fram i første innlegg om TS er jente eller gutt. Holder en knapp på ei jente, da gutter og spesielt menn sjeldent henger seg opp i hvorfor ei jenter klikker liker på et profilbilde. Endret 12. mars 2015 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2015 Veldig fine/søte/vakre jenter har 3 problem: 1. Alle gutter som ser dem får lyst på dem. 2. De som er tøff nok tar kontakt på en eller annen måte. Det sier seg selv at det blir plagsomt i lengden. 3. De som ikke er tøff nok, blir ofte 'intimidert', og kan virke avvisende fordi de blir helt satt ut av dette vakre vesenet. Jeg sier ikke at du tilhører nr. 3, men når en gutt som jenta selv synes er interessant ikke kaster seg over henne, så er det ofte det som skiller ham fra alle de andre plagsomme 'sjekkerne', og hun lurer på hvorfor denne kule kjekkasen ikke vil ha henne, når alle andre vil... Spiller du kortene dine rett, og ikke ender opp med å sikle og logre du også, men fortsetter å være den coole typen, så vil jeg tro det kan bli dere to! This! Kan bekrefte at det utrolig nok stemmer basert på egen erfaring. Er sammen med personen as we speak. tenkte som deg at hun var utenfor min liga (på alle måter; sosialt) Men nei, go for it Anonymous poster hash: ad184...9ed 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) sekundet du oppfører deg som at hun er over din liga, mister du henne. Endret 12. mars 2015 av Henrik2k 1 Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Skal du beholde henne, så er det helt greit å manipulere henne nok til å tro at du er både på- og over hennes nivå. Utseende er ikke alt, derfor kan du spille de andre kortene dine godt nok til å gjøre deg langt mer interessant enn en jævla pen idiot som bare snakker i verb. Vær kritisk mot henne, ikke le av absolutt alt hun gjør og sier. Du kommer ingen vei med å være han snille søte som bare vil henne godt. Dropp moralen din og spill så tøff som du bare klarer, uten å være avvisende. Vær sjefen hennes. 1 Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 synes det var mye klokt i den tråden her jeg. Det viktigste er vel å være seg selv da, til syvende og sist. Og vi mennesker er jo laaaangt fra statiske gjennom ett liv. Så dermed kan bra jenter plutselig bli i ens egen "liga" mens andre menn må rykke ned av ulike grunner.... Ligagreiene kan brukes som en metafor... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 Det er mye riktig som sies her, men vil nok påpeke at vi ikke er ute etter menn som ikke ler av vitser, er sjefen vår og som bare tramper over oss for å ikke vise at de er under oss. Vi som ofte blir ansett som "over noens liga" har faktisk sårbarheter. Flere av oss, og nå skal jeg snakke for meg personlig og åpne meg her - har andre fokusområder enn bare det ene der: Alle virker interesserte, blabla. Vi har ofte tenkt at vi skal gjøre en innsats for å imponere deg og være interessant for deg! Hvis du merker at en kvinne etterhvert bare fortsetter å stige, så er det nok garantert at hun har prøvd å imponere deg. Har noen av dere faktisk våget å tenke den tanken? Helt ærlig? Jeg dater en fyr som er veldig interessant. Da han skulle treffe meg var han over stokk og sten; han viste meg en svak side ved å være hundre prosent ærlig om at "du ville på date med meg?". Dette fikk meg til å undre på om det kom til å bli mye sånn "over din liga" oppstyr, og for å være ærlig så er mye av det oppstyret nevnt over. Både av deg ts, og av svarene. Jeg sier ikke at svarene er idiotisk, det ligger mange gode råd her - men sannheten er at liga-oppstyr er det siste vi vil ha. Hvordan unngår man det? Sannheten er faktisk enkel: Er du sterk nok til å unngå liga tanken? Er du sterk nok til å se på henne som en kvinne med interesse for deg, som en interessant person som vil vise deg hvem hun er og bare enkelt og greit bli kjent med deg og vise deg hvem hun er? Hvis hun både ser bra ut og oppfører seg bra: er ikke det et godt tegn? Dropp spillet - vær deg selv. Han jeg dater gjorde nettopp det, og jeg har aldri sett en slik situasjon før. Han fikk meg til å forstå en problemstilling jeg ikke har klart å sette ord på. Han er naturlig nervøs når han møter meg, vil imponere meg på en ærlig og redelig måte, i likhet med at jeg gjør det samme. Han blir ikke skremt og han lar meg være både sårbar (han ler jo av vitsene mine hvis de er morsomme, lar ikke være pga sin egen usikkerhet) osv. Om man driver slike spill, vil jeg alltid bare undre på hva som egentlig ligger der. Jeg har endt opp med å se menn som prøver å manne seg opp, det er ikke det samme som å være ekte. Jeg liker at en mann sier det han mener fordi han har et verdisyn han vil vise meg, ikke fordi han bare vil tøffe seg. Det er helt sant Anonymous poster hash: 71deb...149 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. april 2015 Forfatter Del Skrevet 1. april 2015 Det er litt sykt at dette er det første som dukker opp når man googler "how to attract a woman" Link Anonymous poster hash: 34d8b...67d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå