BoFFeNGraN91 Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Heisann, Leter etter et norsk crew som har aktive spillere som gjør heists i ny og ne, er to kompiser som spiller litt gta på Ps3, men fant fort ut at det ikke lønner seg å spille heists med randoms (da de leaver midt i heists) enten om det er en aktiv klan som vil ha oss med eller om dere vil joine vår klan;) vi kommuniserer over skype så dette er jo et must, men si ifra hvis noen er intresert. Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Mye problemer etter den siste oppdateringen. Ikke sikkert at de leaver med vilje. Må vel forhåpentligvis komme ny oppdatering snart. Jeg spiller en del gta men ikke crew og ikke Skype. Lenke til kommentar
Archer Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Jeg spiller på PS4, men legg meg gjerne til uansett. PSN ID: Istaya Lenke til kommentar
BoFFeNGraN91 Skrevet 21. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2015 add meg psn: AnisD77 mandag Lenke til kommentar
OPGunslingerJack Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Jeg og en kamerat søker også etter noen å spille heist med på PS3, og er drittlei å spille heist med randoms som ikke greier å holde seg i live. Har ikke noe spesielt crew, men det er bare å add'e meg på PSN: O-P-2Fast4U Lenke til kommentar
BoFFeNGraN91 Skrevet 29. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2015 Jeg og en kamerat søker også etter noen å spille heist med på PS3, og er drittlei å spille heist med randoms som ikke greier å holde seg i live. Har ikke noe spesielt crew, men det er bare å add'e meg på PSN: O-P-2Fast4U legger deg til Boffengran91 og PetedOx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå