Jan R. Halvorsen Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Takk for hyggelig treff! Har vært svært opptatt siden søndag, og ser nå at ingen har opprettet bildetråd etter treffet - herved gjort Vet ikke om årsaken er at ingen har noe å dele, eller om andre har hatt det like travelt som meg, men jeg håper jo at det kommer noen bilder her! 1 Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Takk Jan. Jeg har bare venta på at noen skulle opprette en bildetråd. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Jeg har hatt det travelt - det kommer noen bilder i kveld. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2015 Får begynne jeg da, det var dessverre et uendelig kjedelig lys, så da tråkket jeg litt til i etterbehandlingen av enkelte av bildene. Starter ubeskjedent med et selvportrett - X100: X-E1 x 3: Resten er tatt med X100: Selveste Munch i desperat firsprang?: ISO 1250, kun croppet litt og skarpet ørlite etter nedskalering: ..og igjen, takk for en hyggelig tur! 1 Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Her er ett av mine bilder. Legger sikkert ut et par bilder til i løpet av de neste dagene. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Skuffende gråvær og bildene mine var heller ikke noe å rope hurra for, men trivelig selskap. Bokinteresserte akamere _Z080259 Open book.jpg by JorunT, on Flickr _Z080266Detail of The Couple.jpg by JorunT, on Flickr Gråværsdag _Z080288 Hazy view of Oslo.jpg by JorunT, on Flickr Fritt etter Munch _Z080296 The Scream.jpg by JorunT, on Flickr _Z080302 Yellow.jpg by JorunT, on Flickr _Z080305 Silhuettes.jpg by JorunT, on Flickr Gamlebyen Sport & Fritid _Z080325 In action.jpg by JorunT, on Flickr 2 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 (endret) Takk for en etterlengtet fototrask. La det bli flere. Mye fint fra dere alle. Ble en litt begrenset fangst for min del, men noe ble det da. Endret 14. mars 2015 av Andreasfe 1 Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 Takk for en etterlengtet fototrask. La det bli flere. Mye fint fra dere alle. Ble en litt begrenset fangst for min del, men noe ble det da. Se der ja, mitt bilde 5 ble ditt bilde 5 Syns forøvrig dere alle klarte å lage severdige bilder, jeg kårer også herved Tomsi til den beste modellen Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Takk for et veldig hyggelig treff! Var ikke mange blinkskudd å finne på minnekortet når jeg kom hjem, men en fin tur ble det uansett. 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 @XmasB: Om det ikke ble mange blinkskudd, så sitter de som et skudd de du fikk Jeg tok en runde til med bildene og fant noen fler. 2 Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Bra det der Tomsi. Hvis det er greit så bruker jeg kanskje bildet av den gamle mannen med det tynne pistrete håret til noe fotomanipulering senere. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Bra det der Tomsi. Hvis det er greit så bruker jeg kanskje bildet av den gamle mannen med det tynne pistrete håret til noe fotomanipulering senere. Det kan du godt - hvis du vil ha råfila, gi beskjed 1 Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Bra det der Tomsi. Hvis det er greit så bruker jeg kanskje bildet av den gamle mannen med det tynne pistrete håret til noe fotomanipulering senere. Det kan du godt - hvis du vil ha råfila, gi beskjed Råfiler er alltid best å jobbe med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå