Robin7MS Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Hei. Trenger en billig stasjoner som må fungere til intel skylake extreme prosessor kommer. Bruke mest til studio pc litt spilling og 3d spilling og film Spill Battlefield 4 og hardline Gta v ac unity l.a Noire og noen av de spillene som kommer som tc siege cubase 7 men kanskje kjøpe 8 ASUS BW-12D1S-U Blu-Ray Writer skal eg kjøpe så trenger ikke intern amd prosessor er billig men er de bra til det eg skal bruke det til, til skylake x kommer? AMD FX-8350 Black Edition ? 16gb ram skjermkort må virke med nvidia 3d vision. prosessor er det samme om det er intel eller amd? alt må være billig og best til mitt bruk alt skal kjøpes nytt når skylake kommer så dette er en midlertidig pc som skal kjøpes må ikke bråke helst stille som mulig eller ferdig merke pc Takk Lenke til kommentar
Robin7MS Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2015 lest litt om amd mye negativt i cubase programmet Lenke til kommentar
Robin7MS Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2015 ASUS ROG G20AJ GeForce GTX970 4GB,Core i7-4790,8GB RAM,256GB SSD,1TB HDD,DVD±RW,Windows 8.1 ? hva er forskjell på 4790 og med k? hvordan er pcen i forhold til min laptop asus g750jh skjermkort 780m Lenke til kommentar
Robin7MS Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2015 ASUS ROG G20AJ blir den her er vel det beste valget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå