lals Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 jeg har kjøpt et nvidia kort og fikk da med wither 3 fra gog.com jeg liker å ha alt på steam, er det en mulighet å legge det inn der permanent? vet at det går an å ligge til spill på steam, men vil det bli liggende der visst jeg sletter spillet? Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Nope. Du kan bare legge det til som en link til hvor det er på harddisken din. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 jeg har kjøpt et nvidia kort og fikk da med wither 3 fra gog.com jeg liker å ha alt på steam, er det en mulighet å legge det inn der permanent? vet at det går an å ligge til spill på steam, men vil det bli liggende der visst jeg sletter spillet? Koden er for GOG og ikke Steam, så jeg tviler på at du får lagt den til Steam kontoen din. Så eneste måten å få den på listen din er å legge den til via "Add a Non-Steam Game to My Library" Snarveien vil kanskje bli liggende igjen etter du har slettet spillet men det får du bare teste ut selv. Lenke til kommentar
lals Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2015 ok, får teste det ut når spillet kommer ut i mai en gang. visst jeg husker at jeg har det da Lenke til kommentar
Obiwan Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) Legg det inn på www.gog.com GOG har mye mer valgfrihet enn steam. Ingen DRM beskyttelse. Om ikke lenge kommer GOG Galaxy som kommer til å konkurrere med Steam. Endret 12. mars 2015 av Obiwan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå