Leo21 Skrevet 11. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2015 Hallo. Så litt på herrejeans og fant en fin en, men det står 70% cotton, 28%polyster og 2%elastan? Hva vil det si at det er polyster? Hva gjør det med jeansen? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 11. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2015 Elastan gir strekk, polyester gir også strekk. I jeans jeg kjøper, både slim fit og normal fit pleier det å være elastan, ikke polyester. Har sett det i litt billigere bukser av og til. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2015 (endret) Elastan gir strekk, polyester gir også strekk. I jeans jeg kjøper, både slim fit og normal fit pleier det å være elastan, ikke polyester. Har sett det i litt billigere bukser av og til. Men hva betyr det at det står 28% polyster? Stretcher jeansene seg? Endret 11. mars 2015 av Leo21 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 11. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2015 Hva 28% polyester betyr? Det betyr at buksen består av 28% polyester...Og som doge skriver, så gir polyester strekk. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2015 Hva 28% polyester betyr? Det betyr at buksen består av 28% polyester... Og som doge skriver, så gir polyester strekk. Hva betyr da 99% cotton og 1%elastan? At den ikke endrer seg? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 11. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2015 Det betyr i hvert fall at den endrer seg betraktelig mye mindre enn den med 28% polyester. Hvis dette er veldig viktig for deg, anbefaler jeg at du tar deg en tur i en klesbutikk, og prøver litt forskjellige bukser der. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 11. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2015 Hva 28% polyester betyr? Det betyr at buksen består av 28% polyester... Og som doge skriver, så gir polyester strekk. Hva betyr da 99% cotton og 1%elastan? At den ikke endrer seg? 1% elastan gir ganske bra stretch, etter hva jeg har forstått utgjøre 1% elastan mer stretch enn 1% polyester. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 11. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2015 Hva 28% polyester betyr? Det betyr at buksen består av 28% polyester... Og som doge skriver, så gir polyester strekk. Hva betyr da 99% cotton og 1%elastan? At den ikke endrer seg? 1% elastan gir ganske bra stretch, etter hva jeg har forstått utgjøre 1% elastan mer stretch enn 1% polyester. Nå var den andre buksen 28% polyester og 2% elestan da.... Så står på mitt at den stretcher betraktelig mye mindre enn den første du nevnte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå