AleksanderF92 Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Jeg har prøvd å sett etter løsning på dette problemet lenge på nett. Alt jeg finner inneholder bruk av partisjonsverktøy. Det er da ikke serlig mye nytte ettersom alt resulterer i samme feil... "Finnes ikke noe volum å behandle!"Hva kan jeg gjøre for å fikse dette?Nedenfor ser dere hvordan det ser ut i egenskaper og CMD: Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Siden du allerede har prøvd forskjellige løsninger, er nok minnepennen defekt.For meg ser det ut som den er "død" / ødelagt.Den står jo med 0 byte tilgjengelig plass. Vanskelig å partisjonere / formatere da... Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Har ikke så mye peiling, men muligens denne kan hjelpe. (?) Lexar BootIt Lenke til kommentar
AleksanderF92 Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2015 Beste jeg kan gjette på selv er at den er kortsluttet på en måte og at kretsen er ødelagt.Kjedlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå