nåvi Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hei alle sammen! Trenger ett program som ser absolutt ALT som kjører på maskinen, må også ha mulighet for å avslutte prosesser. Mulighet for å skru av filbeskyttelse (så jeg får sletta filer) hadde også vært greit å ha med. Noen som har noe å anbefale? Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Heisann, Dersom du bruker Windows 2000 eller XP; Trykk ctrl+alt+delete så får du opp alle program og prosesser som kjører på maskinen din. Må jo få legge til at du skal trykke på "Task manager" etter at du har trykket ctrl+... mvh dacourt Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Mulighet for å skru av filbeskyttelse (så jeg får sletta filer) hadde også vært greit å ha med. Filbeskyttelse? wtf? har jeg aldri hørt om.. Hvis jeg ikke er helt på jordet her er det nok andre ting som hindrer deg i å slette filer (prosesser som bruker filen, WinXP .avi-bug, osv) Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hvis du vil deaktivere diverse ting som starter med Windows går du til start > kjør og skriver 'msconfig'. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hei alle sammen! Trenger ett program som ser absolutt ALT som kjører på maskinen, må også ha mulighet for å avslutte prosesser. Mulighet for å skru av filbeskyttelse (så jeg får sletta filer) hadde også vært greit å ha med. Noen som har noe å anbefale? Startup run Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Har visst formulert meg litt dårlig her. Må bare beklage! Det jeg er ute etter er ett program som kan se alle prosesser som kjører på maskinen og samtidig kan avslutte disse, samme hva som evnt skjer med windows da. Fant et sånn program for lenge siden som het WinSystem98 eller noe i den duren, men det fungerer bare på win9x. Der kunne du avslutte akkurat hva du ville, også systemkritiske funksjoner i windows. Det jeg også er intressert i er en måte å fjerne dll filer som er i bruk. En måte å stoppe disse på og laste de ut av minnet uten å måtte starte på nytt. Vet ikke helt om dette er mulig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå