Poelse Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Hvis dere prøver en skjorte i butikk, har dere da tskjorte under? Vil det være rart å kle på seg en skjorte i en butikk uten noe under for så å henge den tilbake? Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Jeg har jobbet i klesbutikk, og kan fortelle at svært mange prøver uten t-skjorte under. Det blir jo egentlig det samme som å prøve en t-skjorte. Og jeg tror ikke jeg har sett noen prøve en t-skjorte med en annen t-skjorte under. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Gidder som regel ikke prøve de, bare ser sånn ca. Når det gjelder klesbutikker er det kun én ting som gjelder, inn og ut på 5min, med eller uten klær. 3 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Prøver klærne sånn de skal brukes, altså, tskjorte rett på huden, genser med tskjorte under osv. Tror de fleste gjør det. Oftest har de jo prøverom man kan prøve i om man vil bruke det. Man bør jo uansett vaske klærne før man bruker se når de er nye... 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Jeg tar som regel ikke av t-skjorta. Hvis den passer med t-skjorte, passer den uten også. 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 kun én ting som gjelder, inn og ut på 5min, med eller uten klær. Sa brura 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå