Prizefighter Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 "Alt annet man måtte ha på hjertet" Har faktisk noe på hjertet, data'n er blitt utrolig treig de siste dagene... f.eks i oppstarten tar det 5-10 minutt før data'n klarer å vokne skikkelig opp. Når den først har vokna så går den veldig tregt, alle vinduer hakker seg bortover.. Tok og rensa data'n tok defragmentering og optimising av disken, brukte norton utilities til å clean'e bort alt annet. F.eks går inn på en film jeg har så plutselig tenker data'n på FULL guffe.. Cpu'en jobber ikke stort mer enn 10% men harddisken tenker på absolutt max. Stopper heller ikke før etter 10min.. -- 15min.. varierer.. men alt i alt er den veldig treg.. Noen tips? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hent øksa, det hjelper.... for sinne dit! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hmm... nå har datan min føkka seg også. (tålte vist ikke det jeg sa i forige post ) Lagger ganske mye enda jeg ikke har noe krevende oppe. Mange prog. jeg starter forsvinner igjen, men i task maneger står det at de er oppe å går??? Beklager pc`n min, jeg mente ikke det jeg sa i sta. Du skal få en støv fjerning + lit twiking av stuff, om du blir normal igjen . Please forgive me!!! (Hvis den klikka får det jeg sa i sta, så burde den snu om nå ) Edit: Beklager at jeg spora lit av i posten din, men det er sant at min pc klikka nå. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Har du sjekka maskina for spam? Kan også vere en ide og sjekke om det er prosessar som går i kulissane som du ikkje har bruk for. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 jeg kan anbefale "format c:" Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 jeg kan anbefale "format c:" Den støtter jeg PC'en har faktisk godt av å bli formatert en gang i blandt... Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Diskfragmentering anbefaler jeg. Det pleier å hjelpe. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 JEg formaterte for en ca. 3 månter siden. Men det går seint for meg forde. Disk fragmentering, er det viktig og ta det på ver partisjon, eller holder det med C ? Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Helst alle partisjonene, men hvis du har det travelt er det vel greit nok å bare ta den partisjonen som operativsystemet ligger på. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Ser ut til at det går bedre med data'n nå. : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå