ptroinks Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Kjøpte en ny Hansol 920D på lørdagen (Komplett sin butikk i Bergen). Skjermen fungerte helt fint, men i dag "hikket" den litt... Plutselig ble bildet veldig mørkt, og det kom noen rare streker som gikk horisontalt over skjermen. Ikoner gav en merkelig 'skygge' langs mesteparten av skjermen (fra venstre mot høyre). Jeg trykket på printscrn og lagret bildet (tenkte at hvis bildet ble bra igjen, og screenshotet så like føkka ut, at det da kunne være skjermkortet...). Etter en reboot var bildet like rart (så fint ut i DOS), og jeg prøvde forskjellige fargeinnstillingeroppløsninger for å se om det kunne virke, men neeeeida! Samme møkka. Så etter ca. 2 min. til, kom bildet tilbake igjen, og nå fungerer det helt fint... Hva kan ha skjedd her? Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Hmm .. skjermer er rare dyr :smile: Min gode trauste ACER 77c fra 1998 eller.no .. hadde og noe rart ei gang , satt og gama starcraft til laaang på natt.. plutselig ble skjerm meget uklar helt ullete.. tenkte nå var kvelden nådd og øya klikka, hehe men var skjermen.. så ble alt lysehvitt så ble skjermen helt hvit ! så ut som den brant hål i et belegg eller.no , nesten som når en har gammelt filmrull kamera og stopper filmen , så brenner det hull i tapen .. slo av og venta 10 min så funka den fint igjen :smile: forstatte kampen .. og nok en gang etter 5-10 min skjedde samme.. da tok jeg kvelden. Har aldri skjedd siden , er to år siden.. hmm .. dritt skjer :smile: Får håpe det går over for deg, er en bra skjerm det der.. har lyst på samme. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Hvis du har høytalere som er dårlig skjermet kan de forstyrre skjembildet, mobiltlf og andre saker som har stråling fks. magneter. Hvis fks. høytalerene står eller henger på skjermen prøv å flytt dem eller skjerme dem. Lenke til kommentar
ptroinks Skrevet 22. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2002 Jepp, det er en konge skjerm, og jeg håper den aldri skremmer meg sånn igjen :smile:=. Snakket faktisk i telefonen da det skjedde, men det gjør jeg ofte (og dette var en trådløs telefon, ikke mob.), og det har ikke skjedd før... Vel vel, hvis skjermen går til helv***, er det bare å ringe Komplett. De kommer med en ny på døra. Jeg elsker garantiordninga til Hansol!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå