mobilen.no Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Toppmobil uten fordyrende fiksfakserier.TEST: Samsung Galaxy A7 Lenke til kommentar
rasivert Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Det skulle vært Apple som lanserte nye telefoner med gammelt operativsystem! Tør ikke tenke på hvilket bråk det hadde skapt i it-pressen. Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Det skulle vært Apple som lanserte nye telefoner med gammelt operativsystem! Tør ikke tenke på hvilket bråk det hadde skapt i it-pressen. Det ville vært ganske spesielt, da Apple lager sitt eget OS 2 Lenke til kommentar
Kevva01 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Skjønner fortsatt ikke hvorfor dere aldri tenker på samsung Galaxy Alpha når dere sammenligner mot iphone og S5. Hvis hodet mitt husker korrekt, så var vel Alphaen hakket vassere enn både S5 og HTC M8 i Geekbench. Med en nåværende pris nede i 3300,- ville jeg i alle fall nevnt den. Til alle nettroll, jada, den har mindre skjerm og 720p oppløsning, ikke minnekort eller metallbakside, men dog kraftig sak med både pulsmåler og fingeravleser Lenke til kommentar
herr_akkar Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 De har "tatt en Apple" med denne! Jeg tenker ikke på hardwaren men på at det nå plutselig koster en tusing for hvert trinn i økt minnestørrelse -- akkurat samme prinsippet som Apple bruker for å suge brukernes lommebøker tomme. Nei takk! Samsung good-bye hvis de kjører samme prinsipp på Note 5 til høsten. Jeg vil ha SD-kort og utbyttbart batteri, det er hovedsaklig derfor jeg har valgt og sett med velvilje på Samsung til nå. Lenke til kommentar
OnkelGrusom Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Denne ser spennende ut, da det jeg bruker telefonen mest til for uten og ringe er og lese bøker :-) Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Flott alternativ til Galaxy S serien, men har minne tvil om hvor raske Samsung vil være med oppdateringer fremover på denne telefonen. Havner nok et stykke bak i køen tenker jeg. Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Endelig leverer samsung noe annet enn den plastikkdritten de vanligvis . Flott telefon som jeg hadde kjøpt umiddelbart hadde jeg ikke hatt både samsung note3 og sony z3. Bra jobba samsung.... Lenke til kommentar
mehhhh Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 hei Leter etter en mobil fra 3500 kr og nedover. Har sett litt på huawei honor 6, lg g3, samsung galaxy a7. Telefonen bør kunne kjøre noen tyngere apper og ta greie bilder. Noen som har en anbefaling? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Vil du ha bra kamera velger du ikke Huawei. LG G3 er nok hakket bedre enn A7 på noen ting og vice versa. Velg den du liker best. Lenke til kommentar
mehhhh Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Vil du ha bra kamera velger du ikke Huawei. LG G3 er nok hakket bedre enn A7 på noen ting og vice versa. Velg den du liker best. honor 6 og A7 er jo lenger opp på topp lista, men er det bare fordi når de anmelde Lg g3 at prisen ga så mye minus. siden på anmeldelsen står det at den kostet 5000 kr, men nå koster den i underkant av 3500 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg