V. Haugen Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Ny farge og bedre skjerm, melder Wall Street Journal.iPhone 6S kan bli rosa Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Er ikke så opptatt av mulige farger... Men «Force Touch» til iPhone høres bra ut. Det hadde f.eks. vært genialt om en kunne trykket hardt på en app, og på denne måten havnet direkte inn i innstillingene for denne appen. Generelt er det å rote rundt i innstillinger på iOS et sant mareritt idag, så hadde vært greit om de kunne brukt dette til å få litt orden igjen. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Enig. Og med ett kontrollsenter som knapt er bruktbart før en tyr til Jailbreak gjør ikke saken bedre. At Apple ikke bare kan gjøre det til en lek og sette opp kontrollsenteret etter eget bruk er for meg en gåte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Tror jeg venter til Iphone 7 før jeg bytter ut min Iphone 5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg