Gå til innhold

[Løst] Prøver å få samboeren til å bli interessert i spill.

Anbefalte innlegg

Schreiber: Vi kjøpte Tekken, men det var så utorlig dårlig, det gikk alt for tregt i forhold til MK.

Som sagt, dere bør absolutt prøve Injustice: Gods Among Us. Det er laget av folkene bak Mortal Kombat, så det er på mange måter en bedre versjon av MK9. I tillegg ble flere karakterer lagt til senere som DLC (og er med i Ultimate Edition). Det er nok mest fokl fra DC, men også en viss Scorpion... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Schreiber: Vi kjøpte Tekken, men det var så utorlig dårlig, det gikk alt for tregt i forhold til MK.

Som sagt, dere bør absolutt prøve Injustice: Gods Among Us. Det er laget av folkene bak Mortal Kombat, så det er på mange måter en bedre versjon av MK9. I tillegg ble flere karakterer lagt til senere som DLC (og er med i Ultimate Edition). Det er nok mest fokl fra DC, men også en viss Scorpion... ;)

ingen tvil om at dette ser ut til å være et tøft spill. Jeg har vurdert å kjøpe det. ved tanke på at MK X kommer om 1 mnd så venter jeg heller til det kommer ut. Så kjøper jeg heller dette spillet senere. :)

Lenke til kommentar

Jeg og min bedre halvdel hadde begge en fantastisk opplevelse med Heavy Rain, anbefales! Kan være en god inngang til spillverden, god historiefortelling som ikke blir for søkt eller "over the top", kontrollene er enkle da det alltid vises hva som skal trykkes på osv.

Nedsiden er at det er kun på PS3.

Endret av Justin Credible
Lenke til kommentar

Men altså, hvis hun synes det er vanskelig med håndkontroller vil det jo uansett bli veldig vanskelig for henne å ha det morsomt med en spillkonsoll. Særlig hvis hun i utgangspunktet ikke er spesielt motivert for å begynne med gaming.

Jeg hadde heller prøvd å ordne noen bruker bare PC-er hvor dere kan spille multiplayer. Det finnes langt flere bra coop-spill til PC, in my opinion. :)

Lenke til kommentar

@Justin Credible: Heavy rain har jeg veldig lyst til å spille. Jeg krysser fingrene for at det kommer en verson til PS4.

@TheMartine: Det er tolmodigheten som er problemet.

Hun har lyst, men er ikke tolmodig nok til å lære seg kontrollen.

det holder ikke med den korte intoren til hva knappene gjør for henne. fordi det ikke ligger i fingrene hvor [ ] og O er på playstation kontrollen.

Vi har heller ikke økonomi til å legge inn 12000,- for to spill PC'er for øyeblikket.

Ettersom de PC'ene vi har idag er kun egnet til MS office og surfing.

Til dere som følger med i tråden: Jeg fikk ikke snakket med henne om The wolf among us igår.

men jeg kan jeg skal ta det opp idag. Krysser fingrene for at jeg kan trykke på "LØST" knappen på mandag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...