Arodem Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Naughty Dog trenger mer tid.Uncharted 4 utsettes Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Bruk tiden godt på skytemekanismen og en mindre irriterendes hovedkarakter. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Bruk tiden godt på skytemekanismen og en mindre irriterendes hovedkarakter. Så du liker ikke noen av spillene du da. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Jeg liker disse spillene men håper de fokuserer mindre på skyting og mer på gåter. Noe som Tomb Raider og helst uten quick time events Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Bruk tiden godt på skytemekanismen og en mindre irriterendes hovedkarakter. Så du liker ikke noen av spillene du da. Lite. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Bruk tiden godt på skytemekanismen og en mindre irriterendes hovedkarakter. Så du liker ikke noen av spillene du da. Godt poeng med skytemekanikken. Som etter min mening er det desidert dårligste med hele serien. Synd siden det primært er gjenerdød skyting det går i. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Mere nokk godsaker som kommer til høsten. Blandt annet Metal Gear Solid V og Rock Band 4. Vil heller at gode spill skal bli få ta den tiden den trenger til å bli bra enn å slippes ut tidlig å være skuffende eller full av bugs. Bioshock Infinite f.eks ble utsatt omså kor lenge og selv synes jeg det er en av de beste spillene fra 2013 og når det endelig kom var det så å si ingen bugs i det spillet. Iallefall ingen som jeg selv fant selvom jeg vet det var noen småting utviklerne patchet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Mere nokk godsaker som kommer til høsten. Blandt annet Metal Gear Solid V og Rock Band 4. Vil heller at gode spill skal bli få ta den tiden den trenger til å bli bra enn å slippes ut tidlig å være skuffende eller full av bugs. Bioshock Infinite f.eks ble utsatt omså kor lenge og selv synes jeg det er en av de beste spillene fra 2013 og når det endelig kom var det så å si ingen bugs i det spillet. Iallefall ingen som jeg selv fant selvom jeg vet det var noen småting utviklerne patchet. Det er mange eksempler på utsatte og buggy spill også, virker som det er mer sannsynlig med buggy spill når de blir utsatt, så det er ikke slik at vi har valget "utsatt og bra" eller "tidlig og dårlig" AtW Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Helt greit med utsettelser. Det jeg ikke liker så godt er store utskiftinger av nøkkelpersoner da det kan forandre opplevelsen av kvaliteten til produktet. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Mere nokk godsaker som kommer til høsten. Blandt annet Metal Gear Solid V og Rock Band 4. Vil heller at gode spill skal bli få ta den tiden den trenger til å bli bra enn å slippes ut tidlig å være skuffende eller full av bugs. Bioshock Infinite f.eks ble utsatt omså kor lenge og selv synes jeg det er en av de beste spillene fra 2013 og når det endelig kom var det så å si ingen bugs i det spillet. Iallefall ingen som jeg selv fant selvom jeg vet det var noen småting utviklerne patchet. Det er mange eksempler på utsatte og buggy spill også, virker som det er mer sannsynlig med buggy spill når de blir utsatt, så det er ikke slik at vi har valget "utsatt og bra" eller "tidlig og dårlig" AtW Nå er Homefront: The Revolution også utsatt til 2016. Personlig så er det også noe som jeg ble meget glad for. Det at CEO'n for selskapet uttalte: "We are giving the team every opportunity to turn Homefront: The Revolution into a best-selling title" er noe jeg håper flere selskap vil ta inspirasjon fra. Nu som flere å flere spill blir open world og selv korridorskytespill går over til å være mere "semi-openworld" med å ha langt større omgivelser som du vandrer gjennom så håper jeg flere velger muligheten å utsette om de må for å heller levere ett knallbra sluttprodukt. Om vi må vente 6 måneder -> 1 år ekstra på ett skikkelig bra spill så er det heller verd det om spillet da kommer ut såppas bra at man vil få lyst til å gå igjennom det igjen og igjen og ikke bare legge det på hylla når man er ferdig og glemme det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå