ophy Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Heisann! Jeg jobber med et prosjekt og skal lage noe som dette Har tilsammen 14 klipp som skal brukes. Men vet ikke helt hvor jeg skal starte. Heter sånne typer videoer noe spesielt? Finnes det noen enkle tutorials? Har Vegas og AE som programvare. Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Bare ikke gjør din like pinlig som den. Har dessverre ikke svar på spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
ophy Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2015 Bare ikke gjør din like pinlig som den. Har dessverre ikke svar på spørsmålet ditt. Da ser jeg ikke helt poenget med å svare på denne tråden. Takk for det. Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Bare ikke gjør din like pinlig som den. Har dessverre ikke svar på spørsmålet ditt. Da ser jeg ikke helt poenget med å svare på denne tråden. Takk for det. Ville bare dele at jeg ble pinlig berørt. 1 Lenke til kommentar
tow Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Tiles? Er ikke det en kommando i Vegas? Lenke til kommentar
ophy Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2015 Tiles? Er ikke det en kommando i Vegas? Godt spørsmål. Skal sjekke det ut når jeg kommer hjem fra jobb Takker! Lenke til kommentar
filmdiesel.com Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 I after effects kan du gjøre videoer både mindre og større. Legg inn videoen på punktet videoen skal starte og gjør den mindre. enkelt som det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå