Sixxpants Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Hei jeg har nettopp fått meg bil (audi A4 1999, sedan) og har tenkt jeg måtte ha anlegg i den. Jeg er helt "lost" når det kommer til dette tema, altså jeg vet ingenting, så jeg skal nok få noen til å hjelpe meg med å koble dette og litt sånn. Men, tenkte det var greit om jeg viste hva jeg egentlig trenger? Og hvor mye jeg egentlig må bruke på det? I bilen sitter det en helt grei spiller, og det er koblet opp en forsterker bak. Så trenger jeg da bare en bass? eller må jeg sette i noen andre høyttalere, eller er det noe annet jeg trenger? Eventuelt noen anbefalinger. Vet jeg høres helt stut ut, men som sagt jeg vet ikke noe om dette! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Hvilken spiller her du? Er det byttet høyttalere foran i bilen? Hva heter forsterkeren du har baki, og hva er den koblet til? For å få bra lyd, så trenger du en god spiller, et frontsystem med egen forsterker, og en sub med forsterker. Settes dette sammen riktig, så blir det bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå