Niklasp Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Tusenvis av brukere protesterte.Nå kan du ikke «Føle deg feit» på Facebook lenger Lenke til kommentar
gurubashi arena Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Det er vel en følelse å føle seg feit.. Har hørt det mye. Jeg liker vrkelig ikke folk som blir krenket av slike ting. Har noen ufordelaktige fysiske trekk selv, men blir ikke krenket om de nevnes, spesielt ikke når det ikke engang er rettet mot eller i sammenheng med meg 4 Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Patetisk. Om jeg har lyst å legge ut en "føler meg feit" oppdatering etter en heftig runde med mors hjemmelagde juleribbe, vil jeg meget gjerne ha lov til det. Men akk, nei. Desverre finnes det enkelte personer som føler seg "diskriminert" av slikt, og roper og skriker til de får vilja si. Lenke til kommentar
Tulling9000 Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 så fint det er med et politisk korrekt samfunn som begrenser friheten til folk.... man kan vel være tynn å føle seg feit fordi man har spist seg stappmett uten at andre folk skal bli krenket av det? snart er det ikke lov til å være tynn lenger fordi de "feite" føler seg krenket 1 Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Men "spiser fitte" er helt greit. Haha! 1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) Det er tydeligvis ikke fjernet helt enda,kan fortsatt "Føle seg feit" på min telefon ihvertfall. Edit: Ble visst borte med en gang jeg prøvde å leite etter det for andre gang. Endret 12. mars 2015 av Malmern Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 (endret) Rart hvor mye politisk korrekthet det skal være, herregud, ingen tåler noen ting lenger, men men, politisk korrekthet dreper jo verden så ggwp å alt det der, gratulerer, lurer på når det skal komme noen med litt ryggrad, bare litt, men neida, alle nikkedokkene bøyer seg jo i støvet med engang noen protesterer. Det er liksom farlig å støte folk, herregud hvor tilbakestående oppegående folk kan være, eller de er kanskje ikke så oppegående uansett. Men å bli støtt av noe sånt det skjønner jeg egentlig ikke. Jeg er ikke den tynneste personen selv og jeg liker nødvendigvis ikke hvordan jeg har blitt men blir ikke støtt av noe sånt. Endret 13. mars 2015 av meg0709 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg