Arodem Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Først da State of Decay skulle pusses opp fant utvikleren alt.Et «absurt antall» peniser har ligget gjemt i et to år gammelt spill Lenke til kommentar
Populært innlegg Kontorstol Skrevet 11. mars 2015 Populært innlegg Del Skrevet 11. mars 2015 Hvorfor skriver dere en sak om skjulte peniser i et spill uten å vise noen eksempler? 25 Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Hvis enda ikke "internett" har funnet det så er det vel neppe så synlig og støtende. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Problemet er vel ikkje at det er støytande, men heller at det er potensielt distraherande og til skade for innlevinga. Der finst sikkert ein marknad for spel fulle av penisar, men om eg har forstått det rett, hadde dei valgt eit anna tema i State of Decay. Dette er forøvrig ekstremt uprofesjonelt av ein innleigd aktør. Påskeegg kan vere artig, men det må vere opp til utviklaren å vurdere kva dei vil ha med av slikt. Eg er ellers einig med Kontorstol, vi vil sjå døme. Kay Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 "Absurd" antall peniser? Tør jeg spørre hvor mange et normalt antall peniser er? :p 7 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Hvorfor skriver dere en sak om skjulte peniser i et spill uten å vise noen eksempler? Tenkte på det samme. Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Hvorfor skriver dere en sak om skjulte peniser i et spill uten å vise noen eksempler? må si meg enig der.. Alle gjør alt for PR nå tildags og hadde sikkert ingen bilder å vise til. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Hvorfor skriver dere en sak om skjulte peniser i et spill uten å vise noen eksempler? må si meg enig der.. Alle gjør alt for PR nå tildags og hadde sikkert ingen bilder å vise til. Kanskje du bare skal innrømme at du har lyst å se på peniser. 2 Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Dette gir uttrykket "agurknytt" helt ny mening. 2 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Ja jeg har så lyst til å se på peniser at jeg tyr til spill der de skal ligge gjemt blant lavoppløste teksturer. Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Tipper Undead Labs ikke har et ISO-godkjent kvalitetssystem. Men jeg ville vel trodd at Microsoft hadde det? Forøvrig, Gamer: Skift ut peniser med vaginaer og legg inn et ikke-vagina-fritt bilde. Der har dere en forretningside. Sender fakturaadresse på PM. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Ganske stiv artikkel men den får stå for forfatterens regning. Legger ved et bilde av noen skikkelige "pen-iser". 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 For de som har lyst å se lavoppløste peniser, så er det bare å gå inn på Redtube Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 For de som har lyst å se lavoppløste peniser, så er det bare å gå inn på Redtube Flott at vi har ein ekspert Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 For de som har lyst å se lavoppløste peniser, så er det bare å gå inn på Redtube Flott at vi har ein ekspert Er man singel så må man ta sakene i egne hender Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Den innleide aktøren må ha hatt en artig dag på jobben. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Hvorfor skriver dere en sak om skjulte peniser i et spill uten å vise noen eksempler?Eksemplene viser tydelig at de er skjult. Det er derfor vi ikke ser dem. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 For de som er mindreårige har jeg lastet opp en ny og bedre versjon av bildet. Beklager tankeløsheten. 3 Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 For de som er mindreårige har jeg lastet opp en ny og bedre versjon av bildet. Beklager tankeløsheten. Japan approves. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå