Gjest Bruker-182691 Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 MW2 var og er så populært pga kartene,våpen følelsen og killstreaks. Jeg syns akkurat det motsatte. Pikkdårlige kart online og killstreaks helvete som var parodi på seg selv sammen med perks. Elendighet fra start til slutt. Jaja, det er ikke så gøy når man taper eller hva? Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Hadde fremdeles spilt MW2 og intet annet COD-spill hadde det ikke vært for lobbyhackere og cheaters. Dermed har blops2 blitt mitt mainstay. Savner Intervention. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 (endret) MW2 var og er så populært pga kartene,våpen følelsen og killstreaks. Jeg syns akkurat det motsatte. Pikkdårlige kart online og killstreaks helvete som var parodi på seg selv sammen med perks. Elendighet fra start til slutt. Jaja, det er ikke så gøy når man taper eller hva? IW hadde mistet gnisten før MW2 søppelet såg dagens lys pga frafall av den opprinnelige staben, så det var vel for mye å forvente at de skulle levere en like solid opplevelse som MW Men jeg forstår jo at jeg tråkket på følelsene dine rundt dette spillet, men det går greit. Vi har alle våre preferanser. Endret 11. mars 2015 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 MW2 var og er så populært pga kartene,våpen følelsen og killstreaks. Jeg syns akkurat det motsatte. Pikkdårlige kart online og killstreaks helvete som var parodi på seg selv sammen med perks. Elendighet fra start til slutt. Jaja, det er ikke så gøy når man taper eller hva? IW hadde mistet gnisten før MW2 søppelet såg dagens lys pga frafall av den opprinnelige staben, så det var vel for mye å forvente at de skulle levere en like solid opplevelse som MW Men jeg forstår jo at jeg tråkket på følelsene dine rundt dette spillet, men det går greit. Vi har alle våre preferanser. Jeg snakker om at du ikke likte det fordi jeg slo deg i det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 (endret) ? Jeg aner ikke hvem du er en gang. Men jaggu har du store tanker om deg selv. Fy faen for en fyr Du får bare sette deg på sølvhesten din og ri videre i hvertfall. Endret 11. mars 2015 av Mala 4 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Spill på PC, og da slipper man nyutgivelser for å spille gamle klassikere. Når det er sagt, illustreres ikke her problemet med å ikke kunne sette opp servere selv godt også? MW2 er ikke så gammelt, med et oppsett uten egne servere, så blir spill som er av den alderen mye mer ubrukelig. AtW Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Siste gode cod spill var cod 2, og selv det er dårlig. Ikke faen om det var dårlig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 ? Jeg aner ikke hvem du er en gang. Men jaggu har du store tanker om deg selv. Fy faen for en fyr Du får bare sette deg på sølvhesten din og ri videre i hvertfall. Jeg vet bare en ting, og det er at jeg slår deg i cod, som var diskusjonens kjerne. Elsker deg også, og cod da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 (endret) Ja altså jeg har ikke spillt COD aktivt siden World at War (som jo har vært det artigste spillet for min del) så at du er bedre I COD er det nok ingen tvil om Men det er altså ikke grunnen til at MW2 var den desidert største drittspillet jeg beklagelgvis kom til å bruke penger på, faktisk verre enn AC1 også. Det er det IW som er grunnen til.Men det har ingenting med at jeg har spillt COD med deg på ett eller annet tidspunkt Endret 11. mars 2015 av Mala Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 (endret) Alt IW trenger å gjøre er å patche MW2 med mulighet for 1920p oppløsning og teksturer av ekstra kvalitet fra PC versjonen. Bam, så har konsollfolka sin "remake" Endret 11. mars 2015 av BrentPizzaMedBanan Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 (endret) Modifikasjon ville gjort susen, men IW og Activision måtte selvfølgelig være Mr. og Mrs. flaskehals for PC versjonen. Edit: Sil er vel mer rett, nesten ingenting kom igjennom. Endret 11. mars 2015 av Dore123m Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Remake av CoD og CoD 2, da snakker vi. Eventuelt til nøds det første Modern Warfare. MW2 var det første CoD spillet som ødela serien totalt for min del. 1 Lenke til kommentar
Jazz89 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Ville heller hatt COD 1-3 i nyutgave til PS4/PC. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Må bare slenge dette ut. Trur ikke jeg egentlig ville kjøpt MW2 igjen egentlig. Har spilt storyen. Online var greit nokk, men tar heller en ny og håper å få en bra en enn en som er remake. For min del så synes jeg onlinemessig at Black Ops 1 var mye artigere å spille uansett. Spilte MW2 bare til 1.5 prestige, men spilte Black Ops 1 til prestige 14. Kunne ikke activision bare gidd ut dette spillet på engelsk. Hadde ikke bare det vært greit nokk ?: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Black Ops var desidert det beste spillet, men MW2 var mye mer nostalgi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå