akelbo Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Over 85 000 ønkser seg en oppusset versjon av spillet.Fansen vil ha Modern Warfare 2 til nye konsoller Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 En reskin av CoD 4 til PC hadde vært noe.. 7 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Hvorfor i alle dager vil folk ha det? 1 Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Fordi MW2 er det beste COD-spillet. Vil du ha et balansert spill med utfordringer, kjøper du Battlefield i stedet. Vil du ha noe morsomt som du kan spille litt nå og da uten å stresse så mye med, så kjøper du COD. Og av de COD-spillene som finnes er det MW2 som utpreger seg mest. 2 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Fordi MW2 er det beste COD-spillet. Vil du ha et balansert spill med utfordringer, kjøper du Battlefield i stedet. Vil du ha noe morsomt som du kan spille litt nå og da uten å stresse så mye med, så kjøper du COD. Og av de COD-spillene som finnes er det MW2 som utpreger seg mest. Hvorfor er MW2 det beste av Call of Duty spillene? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 MW2 var og er så populært pga kartene,våpen følelsen og killstreaks. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Er nesten ingen som spiller dette lenger dessverre Larzen, en synd og skam da kartene er virkelig bra. Hadde vært kult om de blåste liv i det igjen. Har vært innom nå og da for å sjekke om det er noe liv, lang ventetid og servere med høy ping er resultatet. Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Hvis de først skulle pusset opp dette spillet, synes jeg de kunne gjort det samme med COD og COD 2 singleplayer på disse spillene var fantastiske. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 MW2 hadde en bra single player, men for meg endte spillet alltid med ragequit fra onlinemodusen p.g.a alle som sku ødelegge spillet med at de faktisk ikke brukte skytevåpen ( i ett skytespill ), men isteden sprang rundt å knivet med perks komboen: Marathon Pro, Lightweight Pro og Commando Pro. En kombinasjon som ALDRI igjen burde gå ann å bruke i ett Call of Duty spill online. Om standard commando perken endres fra å melee distance til f.eks at du kan klatre opp over ting raskere så ville det være en stor forbedring. For de som ville ha det med kunne det vært classic mw2 playlists hvor commando fungerte som normalt. Selv ville jeg aldri spilt mw2 ett sekund igjen slik som det er online. Om de skulle sluppet ut det spillet igjen remaket og ikke bare remastered så burde de sluppet ut ala Master Chief collection både MW1, 2 og 3 remade i current gen grafikk og alle online banene fra de 3 forsjellige spillene inkludert de som var dlc. Likte utrolig godt coop oppdragan i både mw2 og mw3 og survival mode var en meget gøy ekstramodus da den kom i mw3. Bare survival gjorde mw3 verd pengene for min del ettersom hvor mange timer det gikk bare der. Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 MW2 hadde de beste kartene, uten tvil. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Hm, rart. De nye spillene er jo ikke så veldig forskjellige. Jeg må innrømme at jeg ikke har prøvd noen CoD spill etter MW2, men har de virkelig blitt så annerledes på alle mulige måter at man må lage et helt nytt (gammelt) spill for å gjenoppleve den opplevelsen? Det holder ikke med kart, nye våpen og gameplay modes? Hadde vært remake av noen gamle spill, slik som Quake eller noe, så hadde det gitt mer mening. Lenke til kommentar
gratis1mnd Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 CoD4-MW hadde jeg blitt enda mer glad for, Lenke til kommentar
gratis1mnd Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 det er nesten 100 000 som har skrevet under nå klokkan 14:08 Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Det var noe helt eget med Call of Duty fra det første Modern Warfare og fram til det første Black Ops. Skjønner godt at folk vil tilbake til den tiden. ^^ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Dette spillet drepte serien nærmest for min del. Fy faen for en vanvittig elendig nedtur. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 MW2 var og er så populært pga kartene,våpen følelsen og killstreaks. Jeg syns akkurat det motsatte. Pikkdårlige kart online og killstreaks helvete som var parodi på seg selv sammen med perks. Elendighet fra start til slutt. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Cod mw er en helt ok serie som er skrytt opp i skyene spør du meg. Savner old school cod jeg. Modern shooters er ikke like bra imo. Men mw2 er kanskje bedre enn jeg husker det, hvem vet:p Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Over 85 000 fjortiser ønkser seg en oppusset versjon av spillet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Siste gode cod spill var cod 2, og selv det er dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå