Gjest member-296438 Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 På vei til Oslo.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Denne type komposisjoner har du virkelig et øye for. Herlig hvordan veien kommer inn nede fra venstre også har man S-formen som går opp i bildet, og med syklisten perfekt plassert der det to delene møtes. Et av de beste bildene jeg har sett fra deg. Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Denne type komposisjoner har du virkelig et øye for. Herlig hvordan veien kommer inn nede fra venstre også har man S-formen som går opp i bildet, og med syklisten perfekt plassert der det to delene møtes. Et av de beste bildene jeg har sett fra deg. Henning Takk takk Henning, veldig hyggelig og høre:-) synes selv denne ble vellykket og gøy at det falt i smak. Men nå må jeg fortsette til Oslo..... Lenke til kommentar
HSP Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Denne type komposisjoner har du virkelig et øye for. Herlig hvordan veien kommer inn nede fra venstre også har man S-formen som går opp i bildet, og med syklisten perfekt plassert der det to delene møtes. Et av de beste bildene jeg har sett fra deg. Henning Takk takk Henning, veldig hyggelig og høre:-) synes selv denne ble vellykket og gøy at det falt i smak. Men nå må jeg fortsette til Oslo..... God tur. Håper å se et bilde fra Oslo i morgen. Jeg er opptatt i møter i hele dag, ellers kunne vi tatt en runde med kameraet sammen. Henning Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Kjempegod komposisjon med motlys, syklist, stabbesteiner, og vei som slynger seg framover. Av dine mange gode bilder kommer dette i den øvre klasse. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
avedon Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Hei Meget sterkt sv/hv-bilde med bra text. komp. og lys med syklisten i forgrunnen. Mvh. Roy Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Dette var knallbra! Alt stemmer her. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 DAGENS BILDE: Sterk komposisjon med en velfungerende S-kurve og veldig bra plassering av syklisten i bildeflaten. Må ellers si meg enig i kommentarene ovenfor. Lenke til kommentar
deleted Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Grattis! Som alle sier, må jeg likevel få sagt selv: super komp. Med stor brennvidde har du fått et flatt utrykk, som passer dette bildet utmerket. Like Lenke til kommentar
tomme86 Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Gratulerer med dagens, fint komponert. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Gratulerer med dagens. Flott bilde! Mvh Bekir. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Perfekt plassering av sykelisten, godt sett, og fin bruk av linjer og kurver. Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Grattis med dagens. Et bilde hvor komposisjonen sitter perfekt. Flott timing og naturligvis i sv/hv. Mvh Thor Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Beklager et litt sent svar, men jeg har vært i Oslo.... Takker så mye for Dagens og alle kommentarer:-) Veldig hyggelig og en boost videre utforsking av den fotografiske verden. Benytter annledning til og takke alle for et inspirerende og trivelig nettsted:-) Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Grattis med Dagens! Dette kan du! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Grattis med Dagens! Dette kan du! Takk takk Rolf Magne:-) Så har jeg trenet og feilet i hopetall og da er det jo gøy med litt klaff også. Godt det er digitalkamera jeg bruker, for hadde jeg kjøpt og brukt film, hadde både jeg og mor bodd i skogen og måttet spise bær:-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Gratulerer med dagens bilde !!! Fullt fortjent. Mvh Alec Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Gratulerer med dagens bilde !!! Fullt fortjent. Mvh Alec Takk takk Alec:-) Var hyggelig dette. Lenke til kommentar
Tor Inge Oldervik Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Likte komposisjon og den røffe etterbehandlingen. Mvh Tor Inge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg