Alexlinga Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Hallois, jakter på felger til 740 87moden min, bilen er hvit og svarte felger er da finest.. hvor får jeg billige felger til bilen ? Må ha felger da jeg mangler 1 sett.. hva er maks størrelse bredde som passer bilen ? Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 (endret) Lettere hvis du går inn på dekk-kalkulator skriv da inn det som står i vognkortet ditt deretter velger du ønsket dimensjoner. Husk bare at det ikke skal overstige mer enn 5%. Endret 11. mars 2015 av funkweb Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Bør ikke ha større enn 17", og ikke breiere dekk enn 215 (hvis du har lav bil) Ellers så syntes jeg mange av de orginale volvo felgene er pene. Feks Galaxy eller Hydra Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Disse felgene er ganske fete på 740. https://www.eiker.no/main.aspx?page=articlelist&gid=1084 Dog var kvaliteten ihvertfall tidligere ganske dårlig, hvordan den er i dag vet jeg ikke. 215/45-17 er vel ca riktig dimensjon mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Alexlinga Skrevet 13. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2015 Syns eiker blir litt for kjedelig, ikke er de særlig sjelden heller.. det er en standard på gamle volvoer Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Ja, de er ganske vanlige.. Men det er fordi de rett og slett passer ganske bra på de bilene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå