ExpensiveGameFinder Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 650 holder til 2 980. Det gjør 750 også men da kan du også clocke med mere spillerom Lenke til kommentar
Gresdel Skrevet 15. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2015 Ok, fra opprinnelig bygg går jeg for i54690K og msi gtx970 4gb og en ekstra ssd. cpu og gpu blir nokk klokket. Forstår det slik at en 550w vil holde da. men, om jeg skal ha radiatorer vil 550w fortsatt holde? Aner ikke hvor mye de drar. Lenke til kommentar
jonny Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Ok, fra opprinnelig bygg går jeg for i54690K og msi gtx970 4gb og en ekstra ssd. cpu og gpu blir nokk klokket. Forstår det slik at en 550w vil holde da. men, om jeg skal ha radiatorer vil 550w fortsatt holde? Aner ikke hvor mye de drar. Du kan stort sett ignorere det kjølesystemet trekker fra PSUen. Det er vifter og pumper (ved bruk av vannkjøling) som trekker strøm, men dette er svært lite sammenlignet med andre komponenter i maskinen. Ofte er det ikke engang oppgitt informasjon om strømforbruk for disse produktene hos de forskjellige nettbutikkene. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Hva er budsjettet ditt ? Litt enklere å finne en PSU til deg da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå