Danish Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Hallo, Fikk meg en mercedes i går, og dette er også min førstebil, og jeg er litt usikker på bilstereo. har ganske lyst på noe som jeg kan koble mobilen på osv, og skal oppgradere lyden snart og skaffe meg sub osv, men først og fremst trenger jeg en nyspiller, har sett på et par som jeg liker men er litt usikker på hvordan det funker å bytte dem. så kunne noen hjulpet meg å finne en ny spiller og eventuelt si hvordan jeg installerer dem? skal bruke ca tusen kroner på selve steron, så et par på ebay ganske billige, tusen takk om noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Styr unna billige "no-name" spillere, det er bare drit. Kjøp noe fra pioneer eller alpine... Åssen ser orginalspilleren ut? Enkel eller dobbel? Du trenger mest sannsynlig bare en ny ramme og iso-overganger for å montere ny spiller. Jeg har foresten en meget kurrant pioneerspiller du kan kjøpe Lenke til kommentar
Danish Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2015 har nå skaffet meg disse http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=17136&katid=40 ,hva annet trenger jeg nå ? Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Regner med du trenger http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=9850&katid=432&id= Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Ja, du må nok inn med et par overganger for å få brukt de høyttalerene, som forøvrig ikke vil gi deg stort mer en de orginale høyttalerene Lenke til kommentar
Danish Skrevet 14. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2015 de orginale er skurete og lager utrolig dårlig lyd, derfor skaffet jeg nye høytalere Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Skjønte det, men det er fortsatt ikke sikkert det blir noe særlig bedre med de høyttalerene der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå