Vox_populi Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Ja cue - stikkord, kanskje? Mer pirk: komma eller tankestrek etter Faktisk, og liten forbokstav etter kolon. Det er i hvert fall det tradisjonelle. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Sarromaas påstand, at nordmenn er redde for å le av såkalte rasevitser, er altså ikke rotfestet i virkeligheten. Vi ler, men i 2015 forventer vi mer av rasevitsene vi presenteres for. Ikke bare fordi vi er bortkjemte av den internasjonale humorscenen, men også fordi vi allerede har dyktige komikere med blikk for det komiske i en flerkulturell hverdag. Sarromaa, hvis Norge er så ille som hun skal ha det til, hvorfor flytter hun ikke permanent tilbake til Finland? Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Ville foretrukket å skrive: "Sarromaa sin påstand om at(..)" Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Det tror jeg du er alene om, det var i hvert fall ikke feilen. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 «Bortkjemte» er i hvert fall feil. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Den gang dro flere turister til Salton Sea enn til nasjonalparken Yosemite. Det ble bygget skoler, hoteller, restauranter og yatch-klubber. Folk stod på vannski, fisket og ferierte i båt Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 "Den gang dro det flere turister..? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Det var ikke det jeg tenkte på. Jeg tror det er lov sånn som det står. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Det er mulig det er lov, men jeg synes det er dårlig språk. Men hva er yatch-klubber? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Litt spesielt å fiske og stå på vannski i båt. Må være et digert basseng om bord. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Yatch-klubber er feilen. Det korrekte er yacht-klubber. En yacht er en luksusbåt. Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Yacht (eng.) = jakt (no.) Jaktklubber: Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Merkelig situasjon i det joggebuskekeeperen Kirárly slipper en corner mot eget mål. Høyreback Fiola blir Ungarns reddende engel da han beiner ballen vekk fra streken. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Merkelig situasjon i det joggebuskekeeperen Kirárly slipper en corner mot eget mål. Høyreback Fiola blir Ungarns reddende engel da han beiner ballen vekk fra streken. Jeg ville nok heller ikke skrevet «slipper en corner», uten at jeg vil si at det er direkte feil. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 (endret) Jeg ser ikke problemet med "blir" og "beiner". Den andre feilen var navnet hans, som er Király. Endret 13. november 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Jeg ser ikke problemet med "blir" og "beiner". Den andre feilen var navnet hans, som er Király. Det burde vært «ble» og «beinet». Navnet sa meg ingenting, siden jeg ikke hadde hørt om ham. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Dette er fra realtime kommentering av kampen, ikke etterpå. Lenke til kommentar
Den åttende profet Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Det ville uansett vært greit å bruke historisk presens. Det skal heller ikke være mellomrom i «idet». 1 Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 17. november 2015 Forfatter Del Skrevet 17. november 2015 Jeg mener det er tre feil her. Noen som vet hva den første feilen kalles? Det er et eller annet gresk ord for denne feilen - Andre innsatte helte blant annet kaffe over ham. Det er dessverre hverdagen for voldtetkssiktede i norske fengsler. Ingen, uansett hva de er siktet for, skal behandles slik. Sitter man der uskyldig så oppleves det ennå verre, sier Andreassen.http://www.dagbladet.no/2015/11/17/nyheter/henleggelse/voldtekt/politiet/politiet_i_ostfold/42003644/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå