Emancipate Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Da ville jeg heller strøket "en". Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Da ville jeg heller strøket "en". Jeg også. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 I mellomtiden etter serierunden mot Stabæk, har Rosenborg vært ute og reist. Bortekampene mot St. Etienne og Molde endte forholdsvis 2-2 og 1-0. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Resultater pleier da å være absolutte, så jeg ville byttet «forholdsvis» med «henholdsvis». Dessuten ville jeg erstattet «mellomtiden» med «tiden». Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 sinn -> sin til å fra -> til og fra Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Litt rart å si at han har en strålende karriere bak seg, om han fortsatt spiller. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 – Hvis det er problemer med penis kan det være alt omgripende for en mann. Menn har forventninger om at penis alltid skal virke. Den gjenspeiler på mange måter manndommen, livskvaliteten og selvfølelsen deres, sier Simonnes. Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 25. september 2015 Forfatter Del Skrevet 25. september 2015 Det skal være komma etter "penis". "alt omgripende" er feil. Jeg er ikke sikker på hva slags ord det bør være der. Altomspennende? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Det var "alt omgripende" jeg tenkte på, og jeg vet heller ikke hva som skal være der. Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 25. september 2015 Forfatter Del Skrevet 25. september 2015 Det er kanskje en kjennsgjerning at mennesker på den nordlige halvkule som en hovedregel ikke har like god toleranse for sterk mat som de har i for eksempel India. http://www.dagbladet.no/2015/09/25/nyheter/utenriks/storbritannia/mat_og_drikke/41234901/ I tillegg til hovedfeilen er det nok en par ting å stusse over her. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Kjennsgjerning --> kjensgjerning En hovedregel --> hvor mange hovedregler har man? Nordlige halvkule?? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Nordlige halvkule?? Hva er galt med det? Edit: Bortsett fra at India også er på den nordlige halvkule. Endret 25. september 2015 av Imsvale Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 25. september 2015 Forfatter Del Skrevet 25. september 2015 Kjennsgjerning --> kjensgjerning En hovedregel --> hvor mange hovedregler har man? Nordlige halvkule?? Ja, det første tenkte jeg på som hovedfeilen. Det med hovedregel stusset jeg også på. Nordlige halvkule tenkte jeg ikke på. Hvis det betyr det jeg tror det betyr, så passer det vel dårlig inn i sammenhengen. Meningen er kanskje noe sånt som "nord på den nordlige halvkule"? Jeg stusset også litt på "som de har ...". Burde det vært byttet ut med "som folk har", kanskje? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Som regel passer nok bedre her. Ingen grunn til å komplisere uttrykksmåten. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Utfra -> ut ifra. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Det er riktig at «utfra» er feil. Personlig ville jeg erstattet det med «etter». Det er ikke den eneste feilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå