Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Jeg leter etter oppvekst/ high school fortellinger. Har funnet en del fine filmer, men ønsker å lese tegneserier i samme sjanger. Har fått inntrykket av at det finnes Manga for det meste På forhånd takk Lenke til kommentar
abyssopelagisk Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 (endret) Endret 13. mars 2015 av abyssopelagisk Lenke til kommentar
Fasiten Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Jeg leter etter oppvekst/ high school fortellinger. Har funnet en del fine filmer, men ønsker å lese tegneserier i samme sjanger. Har fått inntrykket av at det finnes Manga for det meste På forhånd takk Oregairu er så fantastisk bra, både serien(særlig sesong 1) og bøkene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Jeg leter etter oppvekst/ high school fortellinger. Har funnet en del fine filmer, men ønsker å lese tegneserier i samme sjanger. Har fått inntrykket av at det finnes Manga for det meste På forhånd takk Oregairu er så fantastisk bra, både serien(særlig sesong 1) og bøkene. Kult, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå