Rubber Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Er det noen som har erfaringer ved bruk av denne viften? Bråker den mindre en sin forgjenger Tt Ex Vol 11Xaser?? Forhold: Bråk/kjøling osv. Jeg skal klokke en AMD Burton PC2500 og trenger en god vifte. Lenke til kommentar
Rubber Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Er det noen som har erfaringer ved bruk av denne viften?Bråker den mindre en sin forgjenger Tt Ex Vol 11Xaser?? Forhold: Bråk/kjøling osv. Jeg skal klokke en AMD Burton PC2500 og trenger en god vifte. Den er vel ganske ny, så det er ikke sikkert noen har fått prøvd den skikkelig ennå. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg har denne kjøleren... Den kjøler ganske bra og bråker ikke mer enn forjengeren. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 burton er snowboard merke...... det heter Amd xp 2500+ bArton Lenke til kommentar
KarateK1d Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Jeg har denne viften, synes den funker utmerket. jeg kjører den aldri på høyeste hastighet da, synes den brummer litt for mye etter min smak da. Men den kjøler meget bra. Kjører min Barton Xp2500 på 2315 mhz (1,93v core)for øyeblikket på laveste hastighet(da er ikke vifta hørbar) ligger idle temp på 55-56 grader. På høyeste hastighet ligger idle temp på ca 49-50. load 58. Å den høres ikke hvis man spiller eller hører musikk på litt volum :nice: Endret 15. november 2003 av KarateK|d Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Jeg har også denne... Den kjøler bra , sitter godt fast og bråker litt mye... Dette er nok en kjøler du vil bli fornøyd med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå