Fotoskrulla Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Nedlagt møbelfabrikk på sunnmøre Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Hva som foregår her kan vi vel bare gjette oss til? Artig vri! Og fin skråstilling. Synes V2 var best. 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Fin komposisjon. Liker V1 best fordi jeg synes det bør være litt luft på begge sider av teksten. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Ja takk, ja takk & ja takk.... Da hadde verden sett uendelig mye bedre ut! Artig perspektiv, rett og slett tøft med skråstillingen (eller er det et skråblikk fra din side....) Likte nå v1 best, i og med at det er et fargerikt budskap jeg som "skap 68´er" liker, og som er like gode leveregler som Kardemomme loven:-) (Er vel egentlig de samme tinga som er essensen) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Ikke "stressless", formoder jeg! Likte speilingen/vinklingen, både på bildet og mht. reportasjen... V1, for meg! 1 Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Stilig! Likte skråstillingen v1 for meg 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Artig billedserie , jeg liker v1 best. Som du sier er det godt fabrikken har fått nytt liv , som møbelfabrikk med den teksten er det ikke godt å si hva slags møbler de hadde produsert . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2015 Hva som foregår her kan vi vel bare gjette oss til? Artig vri! Og fin skråstilling. Synes V2 var best. Hvis du ser inn gjennom vinduene så ser man store runde selskapsbord, så her foregår nok litt festligheter. Takk for koselig kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2015 Fin komposisjon. Liker V1 best fordi jeg synes det bør være litt luft på begge sider av teksten. Vennlig hilsen Ragnar Takk for fin kommentar! Ja V1 er best, det synes jeg også, derfor ble den V1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2015 Ja takk, ja takk & ja takk.... Da hadde verden sett uendelig mye bedre ut! Artig perspektiv, rett og slett tøft med skråstillingen (eller er det et skråblikk fra din side....) Likte nå v1 best, i og med at det er et fargerikt budskap jeg som "skap 68´er" liker, og som er like gode leveregler som Kardemomme loven:-) (Er vel egentlig de samme tinga som er essensen) Ja, så sant, det er så utrolig mye unødvendig dritt i verden! Ikke så godt å få gjort så mye med kanskje, men gjør så godt jeg kan. Hvis jeg kan gjøre noens hverdag litt lysere på noe vis, så gjør jeg gjerne det Et lite vennlig ord eller et smil kan gjøre underverker. (...jegkjentepåmegatdusmiltebredtavmegigår ) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2015 Ikke "stressless", formoder jeg! Likte speilingen/vinklingen, både på bildet og mht. reportasjen... V1, for meg! Ikke Stessless nei, her holdt Mørekjøkken til, det er på Giske. Nå er det Momentum blant andre som holder til her, de arrangerer musikkfestivaler og slikt. Tusen takk for hyggelig kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2015 Stilig! Likte skråstillingen v1 for meg Tuuuuusen takk! Veldig hyggelig! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2015 Artig billedserie , jeg liker v1 best. Som du sier er det godt fabrikken har fått nytt liv , som møbelfabrikk med den teksten er det ikke godt å si hva slags møbler de hadde produsert . Mvh Alec ...det kan jeg levende forestille meg.. Takk for at du tittet innom! Senere i dag kommer nok et helt annen type bilde, var tidlig oppe og fikk med meg soloppgangen...niceinice! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 68'erne er tilbake! Skråstillingen passer utmerket til motivet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg