Gå til innhold

Nedlagt møbelfabrikk på sunnmøre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Ja takk, ja takk & ja takk.... Da hadde verden sett uendelig mye bedre ut!

Artig perspektiv, rett og slett tøft med skråstillingen (eller er det et skråblikk fra din side....)

Likte nå v1 best, i og med at det er et fargerikt budskap jeg som "skap 68´er" liker, og som er like gode leveregler som Kardemomme loven:-) (Er vel egentlig de samme tinga som er essensen)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Artig billedserie , jeg liker v1 best.

Som du sier er det godt fabrikken har fått nytt liv , som møbelfabrikk med den teksten er det ikke godt å si hva slags møbler de hadde produsert .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Ja takk, ja takk & ja takk.... Da hadde verden sett uendelig mye bedre ut!

Artig perspektiv, rett og slett tøft med skråstillingen (eller er det et skråblikk fra din side....)

Likte nå v1 best, i og med at det er et fargerikt budskap jeg som "skap 68´er" liker, og som er like gode leveregler som Kardemomme loven:-) (Er vel egentlig de samme tinga som er essensen)

Ja, så sant, det er så utrolig mye unødvendig dritt i verden! :huh: Ikke så godt å få gjort så mye med kanskje, men gjør så godt jeg kan. Hvis jeg kan gjøre noens hverdag litt lysere på noe vis, så gjør jeg gjerne det :w00t: Et lite vennlig ord eller et smil kan gjøre underverker. (...jegkjentepåmegatdusmiltebredtavmegigår :rofl:)

Lenke til kommentar

Ikke "stressless", formoder jeg! ;)

Likte speilingen/vinklingen, både på bildet og mht. reportasjen... V1, for meg! :)

Ikke Stessless nei, her holdt Mørekjøkken til, det er på Giske. Nå er det Momentum blant andre som holder til her, de arrangerer musikkfestivaler og slikt. Tusen takk for hyggelig kommentar! :D

Lenke til kommentar

Artig billedserie , jeg liker v1 best.

Som du sier er det godt fabrikken har fått nytt liv , som møbelfabrikk med den teksten er det ikke godt å si hva slags møbler de hadde produsert .

Mvh

Alec

...det kan jeg levende forestille meg.. :roll: Takk for at du tittet innom! Senere i dag kommer nok et helt annen type bilde, var tidlig oppe og fikk med meg soloppgangen...niceinice! :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...