Bunder Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Hei, Har nylig arvet en motorsykkel. Den står låst med en skivebremslås, men jeg har ikke nøkkelen. Noen tips til hvordan jeg kan få den av? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Sverre Olsen Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Du kan eventuelt, skru av hjulet som låsen sitter på, hvis muligt skru av skiven, deretter kapp låsen forsiktigt av eller kjøp deg ei ny skive. Ebay er jo alltids kjekt, mye brukte billige delere:-) hvilken sykkel det er snakk om?:-) Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Vinkelkutter tar alt Lenke til kommentar
Sverre Olsen Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Skivelåsen eg bruker, er laget så du ikke kommer til med vinkelkutter på den``tynne`` siden, kan jo alltis prøve å kutte gjennom hele låsemekanissmen, men får det ikke til med en standar vinkelsliper/kutter. Må ha en i litt større klasse. Men vett abus og lignede merker har låssmed mulighet til å lås opp. Men vett ikke hva som blir det billigeste valget. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 En kapeskive til vinkelkutter koster ikke mange kroner. Pass på å dekk til så det ikke spruter knister over alt. Da vil det komme rustprikker i plast og alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå