Mr. Hermonella Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Hei:) Jeg driver og streamer litt via twitch, og tenkte at det ville vert kult og promotert norsk musikk. Så er det noen som vet om noen norske artister som tillater at musikken demmes streames? eventuelt hvor jeg kan finne mer? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Hva slags musikk du er ute etter? Tenkte på Urørt f.eks, og evt sende artistene du liker og vil bruke musikken til en mail og bare høre om de tillater deg å bruke musikken mot kreditering. Noen vil kanskje si nei, men jeg vil tro de aller fleste vil være positive så lenge du ikke tjener nevneverdig på det, krediterer artistene og de samtidig får promotert seg selv. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 10. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2015 Hva slags musikk du er ute etter? Tenkte på Urørt f.eks, og evt sende artistene du liker og vil bruke musikken til en mail og bare høre om de tillater deg å bruke musikken mot kreditering. Noen vil kanskje si nei, men jeg vil tro de aller fleste vil være positive så lenge du ikke tjener nevneverdig på det, krediterer artistene og de samtidig får promotert seg selv. Hadde helg glemt urørt, det er kanskje ett bra sted og starte ja. Har egentlig ikke en spesiel sjanger i tankene, men blir vel mest sannsynelig noe elektronisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå