Gå til innhold

[Løst] Søker jobb i kristiansand - Vest-Agder -

Anbefalte innlegg

Jeg og mine 3 venner som er utvekslingstudenter prøver å finne jobb her i Kristiansand, i området her i Vest-Agder. Vi vil gjerne jobbe innenfor butik, restaurant og andre ting som bygg eller noe. Enten sommerjobb eller deltid jobb. Noen som kan hjelpe oss, enten med noen tips fra hvor vi kan søke? Hvor er det disse utlendingene som kommer å jobber i Norge finner jobb, og via hvem? NAV?

Endret av algod22
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NAV og Finn.no er de to største jobb mediene. Du kan også bruke lokalavisene, om det kan være til hjelp. De fleste stillinger blir dog ikke utlyst - dette fordi folk er aktive i søken og leverer søknader til bedrifter gjerne før de trenger nye ansatte. Skriv søknader, print ut og lever dem til daglig leder i ulike butikker du ønsker å jobbe.

Lenke til kommentar

NAV og Finn.no er de to største jobb mediene. Du kan også bruke lokalavisene, om det kan være til hjelp. De fleste stillinger blir dog ikke utlyst - dette fordi folk er aktive i søken og leverer søknader til bedrifter gjerne før de trenger nye ansatte. Skriv søknader, print ut og lever dem til daglig leder i ulike butikker du ønsker å jobbe.

ja men hva med disse kompisene mine, de kan ikke norsk , bare engelsk-. vet du om jeg kan finne noe bygg jobb . eller etter eller annet for dem? De vil gjerne jobbe i sommer.

Lenke til kommentar

ja men hva med disse kompisene mine, de kan ikke norsk , bare engelsk-. vet du om jeg kan finne noe bygg jobb . eller etter eller annet for dem? De vil gjerne jobbe i sommer.

Har dessverre ikke erfaring med deres perspektiv, men kanskje https://www.nav.no/workinnorway/en/Homekan fungere? De kan også skrive søknader, på engelsk, til bedrifter for stillinger som ikke har direkte kontakt med kunder... Lager for eksempel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...