Sykkelthor Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Stargazing Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Flott skue ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Brrrrrrrrr!!!!! Her ser det kaldt ut. Et meget flott bilde du viser oss her. Fine farger og en god komposisjon. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
deleted Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Magisk. Nydelige farger og veldig harmonisk. Ble dere kalde der dere stod? Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Det var et magisk bilde! Veldig bra.. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Tore46 Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Meget flott, dette har jeg virkelig sansen for. Lenke til kommentar
Sykkelthor Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 Takk for kommentarer! Det var kaldt, men ingenting votter og en varm jakke ikke kan hamle opp med. Personlig har jeg et par problemer med bildet, spesielt på bakken der det er litt for mye støy, samt et par skygger som jeg ikke riktig vet hva skyldes. Komposisjonen er veldig bevisst da en del stjernebilder mangler et konkret forgrunnselement som skaper interesse.- jeg skulle bare ønske jeg hadde rettet opp folkene litt mer. Med 14mm blir det litt vel mye forvrengning av perspektivet, så det ser ut som de har "narkisknekk" i knærne begge to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg