emfiskaaen Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) jeg tenkt jeg skul kjøpe meg en bærbar pc som jeg skal bruke når jeg jobber med studien min og ikke har mulighet til å bruke min stasjonær pc. pc skal primært brukes til word. men må være kraftig nok til å å mutitaske. Endret 10. mars 2015 av emfiskaaen Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Noe prisklasse og foretrukken størrelse? Lenke til kommentar
emfiskaaen Skrevet 10. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2015 Noe prisklasse og foretrukken størrelse? obs, det glemt jeg å skrive, 13-15 tommer og helst ikke mer en 5000 men kan gå opp til 10000 vis det er gode nok argumenter for det. kan også legge til at det jeg studer er microsoft enginer. Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Sikker på at du bare skal bruke Word og lignende, og ikke mer krevende programmer som f.eks. virtualisering eller kompilering? Jeg vil jo tippe at det kan være en fordel med litt skjermplass til multitasking, og da er kanskje en 15" FullHD et greit alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå