smiley88 Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Hei, jeg er en jente på 20, som er sammen med en gutt på 22. Vi ble sammen da jeg var 14 år, og var sammen frem til jeg var 17. Det var da slutt i 1,5 år før vi fikk kontakt igjen, og vi har nå vært sammen i 1,5 år. Denne gutten var den første jeg gjorde alt med, men det jeg sliter med, er at han har vært på over 20 stykker. Han har aldri vært i et forhold med noen andre enn meg, men heller bare "hoppet rundt". Det største problemet er vel at han har vært på de "lokale billige jentene som de fleste veit hvem er" , og jeg er så utrolig flau over alt som har skjedd. Noen av disse jentene ser bra ut, men har et enormt stort rykte, men likevel føler jeg meg dårlig. Er jeg pen nok? Han har gjort alt veldig klar for meg, at jeg er jenta hans, at det er en grunn for at han ikke slo seg til ro men noen andre osv... men jeg ser på han som litt ekkel noen ganger... det er vanskelig å gå tilbake til kjæresten sin, når så mye har skjedd i mellomtiden.. jeg har ikke rett til det, og føler meg gal i hodet, men dette stikker så dypt i hjertet. 2 av disse jentene, prøver hardt å få min oppmerksomhet da jeg er på jobb. Jeg synes dette er veldig ekkelt og unødvendig... hva vil de oppnå? Jeg har selv hatt en annen gutt, da jeg sørget over min nåværende kjæreste, dette forholdet varte ikke lenge, da dette rett og slett ble veldig feil for meg. Jeg trenger råd, overtenker jeg, og hvordan kan jeg komme meg over dette? jeg har spurt kjæresten om alt, og han har gitt meg masse kjærelighet! Det som faktisk såret meg mest, er at han ordnet sengeplass til den ene jenta og sov ved siden av hun hele natten.. kanskje dette stikker fordi jeg var den eneste han gjorde det med, og at jeg følte meg spesiell for det! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 ikke dvel i fortiden, der finner du alltid ting du vil mislike. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) Henrik har et poeng det at du burde la fortid få være fortid, men med det samme så om dette plager deg til vannvid så kanskje du burde ta det opp med kjæresten din og si at dette er noe som gnager på deg litt fremdeles. Det som er poenget i et forhold er at begge parter deler det de har på hjertet, om dette ikke ikke er tilfellet så er det ikke akkurat noe en burde holde på. Enten så lar du fortid forbli fortid, eller så tar du det opp og løser det som et vokset menneske, lengere det gnager på deg jo værre er det å plukke opp senere. Endret 10. mars 2015 av Dracoknight Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå