Gå til innhold

New York 2014

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Kuult:-) Tøft med de hellende linjene. Ser også hvor mye en person kan tilføre et bilde, og som i dette tilfellet er godt plassert. Den uskarpe høyresiden, lager etter min mening dybde i bilde, så den vil jeg la være slik. Fin kontrast mellom det lyse og mørke i bildet.

Ser du kutter høyere en navlen nå......

Lenke til kommentar

Kuult:-) Tøft med de hellende linjene. Ser også hvor mye en person kan tilføre et bilde, og som i dette tilfellet er godt plassert. Den uskarpe høyresiden, lager etter min mening dybde i bilde, så den vil jeg la være slik. Fin kontrast mellom det lyse og mørke i bildet.

Ser du kutter høyere en navlen nå......

Takk. Ja jeg liker den lille buen i fortant selv.

Henning

Lenke til kommentar

Pussig at golvlista har samme kurve som de i stolen eller hva det er for noe. Artig og stilig! :)

Takk Helene. Litt usikker på om du har sett hva bildet egentlig er av, da det ikke er noen stol her :)

Henning

Lenke til kommentar

Pussig at golvlista har samme kurve som de i stolen eller hva det er for noe. Artig og stilig! :)

Takk Helene. Litt usikker på om du har sett hva bildet egentlig er av, da det ikke er noen stol her :)

Henning

Hehe! :D Ikke alltid like lett å se hva det er skjønner du, men det kan være stilig for det! ;) Hva er de hvite spilene for noe da? De så ut som ryggspilene i en stol for meg :)

Lenke til kommentar

Henning

Hehe! :D Ikke alltid like lett å se hva det er skjønner du, men det kan være stilig for det! ;) Hva er de hvite spilene for noe da? De så ut som ryggspilene i en stol for meg :)

:) Det er gelendere fra tre etasjer man ser.

Lenke til kommentar

Henning

:) Det er gelendere fra tre etasjer man ser.

Åhh! Herrejemini! Nå ser jeg det! Ikke rart kuvinga stemmer da! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...