HSP Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 New York 2014 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Kuult:-) Tøft med de hellende linjene. Ser også hvor mye en person kan tilføre et bilde, og som i dette tilfellet er godt plassert. Den uskarpe høyresiden, lager etter min mening dybde i bilde, så den vil jeg la være slik. Fin kontrast mellom det lyse og mørke i bildet. Ser du kutter høyere en navlen nå...... Lenke til kommentar
HSP Skrevet 10. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2015 Kuult:-) Tøft med de hellende linjene. Ser også hvor mye en person kan tilføre et bilde, og som i dette tilfellet er godt plassert. Den uskarpe høyresiden, lager etter min mening dybde i bilde, så den vil jeg la være slik. Fin kontrast mellom det lyse og mørke i bildet. Ser du kutter høyere en navlen nå...... Takk. Ja jeg liker den lille buen i fortant selv. Henning Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Pussig at golvlista har samme kurve som de i stolen eller hva det er for noe. Artig og stilig! 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2015 Pussig at golvlista har samme kurve som de i stolen eller hva det er for noe. Artig og stilig! Takk Helene. Litt usikker på om du har sett hva bildet egentlig er av, da det ikke er noen stol her Henning Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Pussig at golvlista har samme kurve som de i stolen eller hva det er for noe. Artig og stilig! Takk Helene. Litt usikker på om du har sett hva bildet egentlig er av, da det ikke er noen stol her Henning Hehe! Ikke alltid like lett å se hva det er skjønner du, men det kan være stilig for det! Hva er de hvite spilene for noe da? De så ut som ryggspilene i en stol for meg Lenke til kommentar
HSP Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2015 Pussig at golvlista har samme kurve som de i stolen eller hva det er for noe. Artig og stilig! Takk Helene. Litt usikker på om du har sett hva bildet egentlig er av, da det ikke er noen stol her Henning Hehe! Ikke alltid like lett å se hva det er skjønner du, men det kan være stilig for det! Hva er de hvite spilene for noe da? De så ut som ryggspilene i en stol for meg Det er gelendere fra tre etasjer man ser. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Pussig at golvlista har samme kurve som de i stolen eller hva det er for noe. Artig og stilig! Takk Helene. Litt usikker på om du har sett hva bildet egentlig er av, da det ikke er noen stol her Henning Hehe! Ikke alltid like lett å se hva det er skjønner du, men det kan være stilig for det! Hva er de hvite spilene for noe da? De så ut som ryggspilene i en stol for meg Det er gelendere fra tre etasjer man ser. Åhh! Herrejemini! Nå ser jeg det! Ikke rart kuvinga stemmer da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg