Lafs Skrevet 24. august 2007 Rapporter Del Skrevet 24. august 2007 Kan noen si meg noen kulle metal band som synger om fantasy stuff. Kan godt være non metal og, hvis de er bra da. 1333183[/snapback] prøv Summoning, dem er veldig inspirert av ringenes herre bøkene, og det er drit digg å høre på når man spiller wow f.eks , det er til tider veldig mørk og dyster musikk, akkurat slik jeg liker Lenke til kommentar
Lafs Skrevet 24. august 2007 Rapporter Del Skrevet 24. august 2007 lol jeg bumpa enda en gammel en /bump Lenke til kommentar
Markusthaman Skrevet 24. august 2007 Rapporter Del Skrevet 24. august 2007 skal du ha noe skikkelig rollespill-metal må du finne noe Luca Turilli.. de er rå.. franske gærninger... bra stemme men... Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 25. august 2007 Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Ensiferum! skiva iron er rått! sword chant er min favoritt (minner meg masse om thunderfury ^^) lite utdrag fra sangen: "A flaming blade of the dark shadows struck the lands With furious lightning it fell into the hands of man And the ancient fire came down Down from the sky into the ground The clouds moved aside as the sword was cast from the sky Burnt by a mark of fire, who shall make this find And the grey clouds were watching down, down from the sky into the ground ...As the shapes of light were drowned" Endret 25. august 2007 av Potetgullmann1 Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 25. august 2007 Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 Eneste bandet jeg finner verdt å nevne her er nok Bal-Sagoth. Lefler man med fantasy-tematikk bør man i det minste ha gjennomførte tekster. Og såklart er Bal-Sagoths tekster latterlig episke, men meget godt skrevne. Jeg er selvfølgelig veldig glad i musikken også. Og makan til fortellerstemme skal man lete lenge etter. Rhapsody, Ensiferum og resten av den gjengen jeg igrunnen ingenting til overs for. Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Smaken er som baken, delt og full av dritt ^^ Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Jeg må nesten foreslå bandet Dragon Force her... Et godt eksempel er denne sangen her. Ganske "fantasy"-aktig hvis du hører på hva de synger, etter min mening. Sangen heter forresten Through The Fire And The Flames. Endret 26. august 2007 av OverLegen619 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå