toy_man Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) Anonymous poster hash: 71194...6ac Det var snakk om jenter som jeg hadde en vennskapelig forhold til. Jeg kunne ikke ha tenkte meg å holde på med de, og regner med at de tenkte akkurat det samme. Var bare snakk om at de satte pris på det vennskapet som var mellom oss. Så var ingen kjærlighet følelser inn i bildet. Altså du knulla de ikke? Anonymous poster hash: 71194...6ac Nei, knuller ikke venninner Endret 11. mars 2015 av toy_man Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 (endret) Det at de fortsatt er venner, bekymrer meg.. Hun er en av gjengen liksom (50/50 gutter og jenter), og om det har vært noe før så kan jo ikke jeg føle meg trygg vel? Jeg omgås jo min eks fra 2012 fortsatt, men ikke i noe stort omfang eller så. Sistnevnte er kun en venn i mine øyne nå, men med gutter utarter det seg kanskje annerledes, frykter jeg. Anonymous poster hash: 71194...6ac Og frykt er en helt vanlig følelse, og den kan vi alle kjenne oss igjen i, men de av oss som har levd en stund .. har sikkert erfart at det man frykter og bekymrer seg for, nesten aldri skjer, så det er følelsen av frykt som er selve problemet .- så den er bare å glemme, og så får du ta sjansen, for det medfører relrtivt stort sjansespill å bli glad i noen spesielle - men de fleste vil jo smake på den "galskapen", så that's it! lykke til! Endret 11. mars 2015 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2015 jeg får ikke dette ut av hodet. Det er en venninne av han fortsatt, de henger sammen. Vet ikke om de henger bare de to, har kun fått med meg at de henger sammen hele gjengen, men fortsatt. Hvordan kan jeg finne ut om han har en greie for hun tingen der? Anonymous poster hash: 71194...6ac Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Spør han? Men serriøst, det må du bare tåle. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2015 Spør han? Men serriøst, det må du bare tåle. Hvorfor må jeg tåle det? Anonymous poster hash: 71194...6ac Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Spør han? Men serriøst, det må du bare tåle. Hvorfor må jeg tåle det? Hvorfor ikke? Dessuten så burde du ihvertfall høre med han om det er noe om du er usikker, om det ikke er noe dialog mellom dere to på noe som bekymrer noen av dere hvorfor er dere iheletatt sammen? Om han gjør deg usikker på noe eller omvendt så burde dette blitt tatt opp og hørt noe om og så er resultatet om det er verdt å jobbe med, ignorere eller bryte opp. Så hvorfor en må "tåle" slikt?... well du trenger ikke, men det må gjøres på et behersket nivå der en ikke tenker seg inn i en egen boble der en snur alt til det negativet. Om det faktisk er et vennskap mellom personer så hvorfor skulle det være en negativ ting om ikke denne person en eller annen gang hadde krenket deg alvorlig? Prøv å se det ifra hans side, du har en kompis du har hengt med i alle år og dere har da prøvd å være et par en gang i tiden men dere passet best som gode venner, ville ikke du vært en smule irritert om en kjæreste du har seinere synes at denne kameraten burde kuttes ut og kastes på dør bare fordi nykjæresten ikke liker tanken? Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Ikke vær den kjæresten som krever at han skal endre seg for at du skal være fornøyd. Godta at han har venner som tilfeldigvis er av samme kjønn som deg. Så lenge de bare er venner burde ikke dette være noe problem. Slik jeg ser det har du ingen grunn til å tro noe annet heller. Som sagt, det at hun var "verdens beste" i 2012 har ikke en dritt å si nå. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2015 Prøv å se det ifra hans side, du har en kompis du har hengt med i alle år og dere har da prøvd å være et par en gang i tiden men dere passet best som gode venner, ville ikke du vært en smule irritert om en kjæreste du har seinere synes at denne kameraten burde kuttes ut og kastes på dør bare fordi nykjæresten ikke liker tanken? Jo, det er jeg jo enig i. Han har ikke gitt meg grunn til å mistenke noe, men jeg tenker jo mitt når de fortsatt omgås og det ligger bilder på face fra 2012 med hjerter og det hele. Jeg kan jo ikke vite om det ligger noe igjen der. Og om jeg faktisk spør ham, så virker jeg jo som en syk stalker som i det hele tatt har sjekka navnet på hun. Så det klarer jeg ikke.. Anonymous poster hash: 71194...6ac Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 (endret) Det er ingen som veit korleis han vil reagere, men hadde det vore meg, så ville eg helst at du spurte om det, dersom det er noko du har problem med. Alle veit at folk snokar på Facebook når dei møter nokon, så det kjem neppe som noko overrasking. Dei som slit med sjalusi og usikkerheit kan ofte ha godt av å ta opp sånne ting for å unngå at det plagar deg over lengre tid. Dersom dei framleis er vener kan du risikere at dei har kontakt både på Facebook og i det verkelege liv. Det er godt mogleg du gløymer heile saken og det ikkje blir noko meir problem av det, men det kan hende han hadde føretrukket at du ikkje gjekk rundt og plagast med sånt. Sjalusi er ikkje noko ein vel å plagast med. Det kan vere mange årsakar som ligg bak, men eg trur openheit vil hjelpe. Endret 18. mars 2015 av Zeph 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå