AnonymDiskusjon Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Jeg holder på med en gutt, og da jeg sjekka opp navnet på en venninne han har så jeg et bilde av hu med en kommentar fra han fra 2012 hvor det stod "Verdens beste<3", fra han altså. Hvordan skal jeg tolke det? Dette er et seriøst spørsmål. Anonymous poster hash: 71194...6ac Lenke til kommentar
Populært innlegg TheNarsissist Skrevet 10. mars 2015 Populært innlegg Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) Du skal ikke tolke det, du skal passe dine egne saker. Helt sinnsykt hvordan dere jenter overanalyserer ting. Er det ikke slitsomt? Og ja, hans penis har garantert hvert i hennes munn. Endret 10. mars 2015 av TheNarsissist 12 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Kva er det du skal tolke? Ho er enten ein særs god venn, eller ein gammal flamme. Kanskje mest sannsynleg det siste. Det du skal tenke på er at han er med deg i dag, ikkje ho. Det er mange som kan ha eksar som ven i ettertid. Det kan sjølvsagt vere problematisk for framtidige damer, men det er noko du må akseptere, evt. prate med han om. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Jeg møtte ei jente en gang som sjekka likningen min mellom to dater. Ligg unna! Lenke til kommentar
Zash Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) Og fra TJUETOLV! Folk brukte fortsatt iPhone 4 og saant. Det er lenge siden det! Endret 10. mars 2015 av Zash 2 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Hva skrev du til kjæresten du hadde i 2012 da? Helt alvorlig! Er det en nerd/jomfru du vil ha? 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg anon12234 Skrevet 10. mars 2015 Populært innlegg Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) 2012? "for every male action, there is a female overreaction" Endret 10. mars 2015 av Henrik2k 12 Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Det er nok en overreaksjon du har der, noe som er i fra 2012 og ikke fra dags dato er noe en ikke burde legge for mye i siden det som er fortid burde forbli fortid. Åssen hadde du likt om noen hadde snoket i dine saker tilbake 3-4 år siden og "tatt" deg for ting som er lengst forglemt? 1 Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 At hun var "verdens beste" i 2012 har ikke en dritt å si nå. Vi jenter må lære oss å ta ting litt mer pannekake. Gutter liker jenter som er litt mer chill, så her er det bare å senke skuldrene. PS: At jenter snoker er noe vi alltid har gjort, alltid vil gjøre, og alltid vil late som at vi ikke gjør. 4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Jeg holder på med en gutt, og da jeg sjekka opp navnet på en venninne han har så jeg et bilde av hu med en kommentar fra han fra 2012 hvor det stod "Verdens beste<3", fra han altså. Hvordan skal jeg tolke det? Dette er et seriøst spørsmål. Anonymous poster hash: 71194...6ac Vel, man lærer så lenge man lever, eller så lenge man har lever .. Kort sagt: For 3 år siden så han noe som var til da, verdens beste, så gikk det 3 år til, og så traff han deg, og nå er vel du blitt det beste han har opplevd frem til akkurat nå så, hva bekymrer deg med det? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2015 Det at de fortsatt er venner, bekymrer meg.. Hun er en av gjengen liksom (50/50 gutter og jenter), og om det har vært noe før så kan jo ikke jeg føle meg trygg vel? Jeg omgås jo min eks fra 2012 fortsatt, men ikke i noe stort omfang eller så. Sistnevnte er kun en venn i mine øyne nå, men med gutter utarter det seg kanskje annerledes, frykter jeg. Anonymous poster hash: 71194...6ac Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) Det at de fortsatt er venner, bekymrer meg.. Hun er en av gjengen liksom (50/50 gutter og jenter), og om det har vært noe før så kan jo ikke jeg føle meg trygg vel? Jeg omgås jo min eks fra 2012 fortsatt, men ikke i noe stort omfang eller så. Sistnevnte er kun en venn i mine øyne nå, men med gutter utarter det seg kanskje annerledes, frykter jeg. Anonymous poster hash: 71194...6ac Hvis du føler deg utrygg så bør du snakke med han du holder på med. Bare få det overstått. Men at kommenterte noe sånt i 2012 trenger ikke å noen ting å si nå. Er vel en grunn til at de ikke fortsatt er sammen? Hvis de i det hele tatt var sammen. Kan godt hende de bare er veldig gode venner. Har hatt jenter som har skrevet det samme til meg uten at det har vært noen følelser involvert i det hele tatt. Endret 10. mars 2015 av toy_man 1 Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Herregud, jenter overreagerer på alt slikt. Du kan godt spørre han hva som har vært greia med de, men for all del ikke beynn å engste deg/snakke til han ofte om det. Bare plgasomt med slike jenter. Det er jo trossalt fra 2012, og har de ikke vært sammen siden da er de jo bare venner. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2015 Har hatt jenter som har skrevet det samme til meg uten at det har vært noen følelser involvert i det hele tatt. Kan du utdype det?? Hvordan kan man skrive noe sånt på kun vennskapelig basis da? Anonymous poster hash: 71194...6ac Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 2012..Tja, tolke det.Du har funnet ut at han var i live da, alltids et godt tegn.Du har funnet ut at han var et normalt menneske, også et godt tegn.Du har funnet ut at han har erfaring med det andre kjønn fra før. godt tegn 3.Virker ganske positivt det her,. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Har hatt jenter som har skrevet det samme til meg uten at det har vært noen følelser involvert i det hele tatt. Kan du utdype det?? Hvordan kan man skrive noe sånt på kun vennskapelig basis da? Anonymous poster hash: 71194...6ac Det var snakk om jenter som jeg hadde en vennskapelig forhold til. Jeg kunne ikke ha tenkte meg å holde på med de, og regner med at de tenkte akkurat det samme. Var bare snakk om at de satte pris på det vennskapet som var mellom oss. Så var ingen kjærlighet følelser inn i bildet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2015 Du hadde ikke sex de? Anonymous poster hash: 71194...6ac 1 Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 I jedi master Obi Wan Kenobis navn det var fra 2012! Det har ingenting å si nå! Hvorfor overanalyserer og bryr jenter seg om sånt? Det må da være utrolig slitsomt? Ikke heng deg opp i det er mitt råd 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Du hadde ikke sex de? Anonymous poster hash: 71194...6ac Klarere kan det neppe sies. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2015 Anonymous poster hash: 71194...6ac Det var snakk om jenter som jeg hadde en vennskapelig forhold til. Jeg kunne ikke ha tenkte meg å holde på med de, og regner med at de tenkte akkurat det samme. Var bare snakk om at de satte pris på det vennskapet som var mellom oss. Så var ingen kjærlighet følelser inn i bildet. Altså du knulla de ikke? Anonymous poster hash: 71194...6ac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå