Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva betyr å squirte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Squirte er når ei jente ejakulerer/spruter væske fra vagina under orgasme. For noen pipler det bare litt og andre klarer å sprute som en fontene! Ikke alle kvinner klarer å squirte, noen kunne det ikke helt til de gjorde det første gang og så blir det lettere. Som regel er det lettest for ei kvinne å squirte ved g-punkts stimulerings og samtidig få en kraftig orgasme. Ved bruk at en Hitachi Magic Wand så blir et faktisk lettere å få det til etter min erfaring!

Hvorfor dette skjer og hvorfor ikke alle klarer det strides de "lærde" om. Jeg har vært borti flere kvinner som ikke gjorde det før, men når de fikk g-punk og HMW orgasme med bevegelser så kom de såpass kraftig at de squirtet og etter det så har de klart det lettere.

Men vet at noen jenter på en måte skammer seg over dette, men personlig så synes jeg det bare er helt flott! Det gir meg som en mann litt ekstra å se hun jeg "behandler" komme såpass kraftig at dette skjer! Spesielt å se ansiktet til henne når hun oppdager hva hun faktisk klarte for første gang, det er ubetalelig det utrykket som regel! :D

Bare sørg for å bruke håndklær eller annet om målet er å fremprovosere en squirt for å forhindre at senga blir "dynket"... ;)

Edit - Tyrkleif.

Endret av Zimon
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...