phunkie Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Noen som kan anbefale en equlizer til iOS? Nettopp gått tilbake fra android (for andre gang!) og finner ingen som faller i smak. Kun EQ, ikke EQ og avspiller. Gjør ingenting om jeg må betale. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 (endret) Jeg brukte i sin tid EQu fra Elephant Candy, som jeg fant på App Store. Den er en equalizer, men også en musikkspiller. Bruker nå Spotify, og den har etter hvert fått equalizer. Før det brukte jeg den ikke. Endret 2. mars 2015 av CellularDude Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Jeg brukte i sin tid EQu fra Elephant Candy, som jeg fant på App Store. Den er en equalizer, men også en musikkspiller. Bruker nå Spotify, og den har etter hvert fått equalizer. Før det brukte jeg den ikke. Hvorfor bruker dere EQ? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Er vel for å få lyden til å høres best mulig ut for en selv. Folk er litt forskjellige på hvor mye f.eks bass de liker, eller om de syntes lyden er for skarp, samt at det også kan variere litt etter hvordan headset man bruker, og at man da ønsker tilpasse lyden litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå