Theo343 Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Noen her som kjenner til hvilke lyd-opptaksmuligheter man har med ios 8.3. Dette er for å dokumentere truende oppførsel. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Jailbreak er nødvendig for app med audio recordingen direkte i enhet. Eller kan recordingen skje på parallell device Mac f.eks. Audio Hijack Pro er et eksempel. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2015 (endret) Ok, tenker ikke på telefonsamtale men personer som vil være i samme rom. Må man da fortsatt jailbreake? Endret 7. mars 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Har jo taleopptak appen som fulger med iOS. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2015 (endret) ok så den innebygde appen vil ikke lage pipelyder eller avslutte eller ha veldig dårlig opptakskvalitet? Altså jeg kan ha telefonen i hånden uten at det er synlig at den står på opptak osv. Endret 7. mars 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Vil den fremdels ta opp lyd med skjermen låst? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Lage pipelyder nei, avslutte vet jeg ikke siden har ikke brukt den noe særlig. Dårlig kvalitet vet jeg ikke, da må du nesten prøve på forhånd, ha telefonen et stykke vekke fra deg og snakk så hører du etterpå. Den tar opp selv om du har låst skjermen Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2015 (endret) Gjorde en blindtest nå under en samtale og den tar opp lyd med skjerm låst og virker å kunne kjøre lenge. Så da prøver jeg det. Takk for innspill. I skjortelommen ble det ikke så bra men den får bare være fremme. Eneste aberet er at det vises på den låste skjermen at man kjører opptak hvis man vekker skjermen, noe som i seg selv kan være en risiko i enkelte tilfeller. Men det får gå. Endret 7. mars 2015 av Theo343 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Gjorde en blindtest nå under en samtale og den tar opp lyd med skjerm låst og virker å kunne kjøre lenge. Så da prøver jeg det. Takk for innspill. I skjortelommen ble det ikke så bra men den får bare være fremme.Eneste aberet er at det vises på den låste skjermen at man kjører opptak hvis man vekker skjermen, noe som i seg selv kan være en risiko i enkelte tilfeller. Men det får gå. Så det er med andre ord ikke telefonsamtale gjort i iPhone du skal ta opp . Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2015 Gjorde en blindtest nå under en samtale og den tar opp lyd med skjerm låst og virker å kunne kjøre lenge. Så da prøver jeg det. Takk for innspill. I skjortelommen ble det ikke så bra men den får bare være fremme.Eneste aberet er at det vises på den låste skjermen at man kjører opptak hvis man vekker skjermen, noe som i seg selv kan være en risiko i enkelte tilfeller. Men det får gå. Så det er med andre ord ikke telefonsamtale gjort i iPhone du skal ta opp . Korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå