Gå til innhold

[iOS] Hvilke lyd-opptaksmuligheter har man med iOS 8.3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok så den innebygde appen vil ikke lage pipelyder eller avslutte eller ha veldig dårlig opptakskvalitet? Altså jeg kan ha telefonen i hånden uten at det er synlig at den står på opptak osv.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Lage pipelyder nei, avslutte vet jeg ikke siden har ikke brukt den noe særlig. Dårlig kvalitet vet jeg ikke, da må du nesten prøve på forhånd, ha telefonen et stykke vekke fra deg og snakk så hører du etterpå.

Den tar opp selv om du har låst skjermen

Lenke til kommentar

Gjorde en blindtest nå under en samtale og den tar opp lyd med skjerm låst og virker å kunne kjøre lenge. Så da prøver jeg det. Takk for innspill. I skjortelommen ble det ikke så bra men den får bare være fremme.

Eneste aberet er at det vises på den låste skjermen at man kjører opptak hvis man vekker skjermen, noe som i seg selv kan være en risiko i enkelte tilfeller. Men det får gå.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gjorde en blindtest nå under en samtale og den tar opp lyd med skjerm låst og virker å kunne kjøre lenge. Så da prøver jeg det. Takk for innspill. I skjortelommen ble det ikke så bra men den får bare være fremme.Eneste aberet er at det vises på den låste skjermen at man kjører opptak hvis man vekker skjermen, noe som i seg selv kan være en risiko i enkelte tilfeller. Men det får gå.

Så det er med andre ord ikke telefonsamtale gjort i iPhone du skal ta opp .

Lenke til kommentar

Gjorde en blindtest nå under en samtale og den tar opp lyd med skjerm låst og virker å kunne kjøre lenge. Så da prøver jeg det. Takk for innspill. I skjortelommen ble det ikke så bra men den får bare være fremme.Eneste aberet er at det vises på den låste skjermen at man kjører opptak hvis man vekker skjermen, noe som i seg selv kan være en risiko i enkelte tilfeller. Men det får gå.

Så det er med andre ord ikke telefonsamtale gjort i iPhone du skal ta opp .

Korrekt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...