Enhjørningen Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) ... Endret 17. juni 2018 av /// Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Skru av iMessage da, det er ikke verre enn det... Lenke til kommentar
Enhjørningen Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) ... Endret 17. juni 2018 av /// Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Det kan godt hende at du ønsker deg noe som ikke funker akkurat sånn du vil. Får håpe noen kanskje kan hjelpe deg til å løse det... Lenke til kommentar
Enhjørningen Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) ... Endret 17. juni 2018 av /// Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Det du mener lar seg ikke gjøre. Veldig enkelt forklart blir tekstmeldinger (SMS) sendt som iMessage fra Macen din og via iPhonen din. Du må altså aktivere iMessage for å bruke denne funksjonen. Dersom vennene dine er uten mobildata skal iMessage bli levert som vanlige tekstmeldinger. Hvis det ikke skjer har de gjort noe feil, eller de har enheter hjemme (iPad, Mac) som mottar iMessage. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Det er akuratt det som skjer.. At de ikke mottar den å at den ikke blir sendt som SMS :S Som sagt, det kan være mange årsaker til at de ikke mottar meldingene som SMS. Poenget mitt er at du får ikke sendt SMS fra Macen din med mindre du aktiverer iMessage. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Men da fikk eg svar på det jeg lurte på. Får klage litt til vedkommende og be de skru av den forbanna iMessage om de ikke har tenkt og bruke den Godt valg! Lykke til! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå