Gjest medlem-359424 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Speilkunst Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Det var jo veldig spesielt da! Fasinerende å studere! Bra jobba! Lenke til kommentar
deleted Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Her har vi et velkjent motiv. Tøft bilde der jeg måtte titte ekstra nøye for å få "brikkene til å falle på plass". Veldig fint hvordan du har klart å beholde det som ligger under vannspeilet. Det ser nesten ut som to separate bilder som er merged sammen Edit: Bare 23 sek bak fotoskrulla, ikke dårlig! Endret 9. mars 2015 av Deleted Lenke til kommentar
Gjest medlem-359424 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Takk takk Helene og Wilhelm:-) Du vet vel at skrulla kommenterer raskere enn sin egen skygge..... Brukte en spesiell teknikk på dette bildet. Putta bilen inn til vask, kjedet meg mens jeg venta, og gikk derfor en tur i området. Så motivet på bakken, tok frem lommekameraet, satte det på full auto JPEG, knipset og gikk hjem og putta det i Snapseed på iPaden. En liten beskjæring og vips, så var vi der:-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Litt av en fargecollage du fant i "speilet"... Slikt kan jeg like... Artig å få se! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Spennende kameravinkel og farger. Vennlig hilen Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg