Gå til innhold

Blackberry 9300 v6.0 - får ikke 3g til å virke

Anbefalte innlegg

Jeg har en BB 9300 curve. Surfing over wifi går helt fint, men den vil ikke på internet over 3g/ 2g. Feilmelding er "Browsing over celluar network is not included as part of uour current serviceplan. To browse the web you must use eifi or contact your service provider to change your service plan". Jeg har slkt og gjort noen endringer som skulle gjøre susen, men problemet er der fortsatt. Jeg er takknemmelig for tips som løser problemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en BB 9300 curve. Surfing over wifi går helt fint, men den vil ikke på internet over 3g/ 2g. Feilmelding er "Browsing over celluar network is not included as part of uour current serviceplan. To browse the web you must use eifi or contact your service provider to change your service plan". Jeg har slkt og gjort noen endringer som skulle gjøre susen, men problemet er der fortsatt. Jeg er takknemmelig for tips som løser problemet.

Problemet med de "eldre" BB telefonene, er at du må ha et BIS- eller BES-abonnement i tillegg til ditt vanlige mobilabb for å kunne bruke mobildata. Jeg leser du har gjort endringer som skulle fungere (jeg regner med at det har med servicebooks å gjøre). Kjapp googling fant frem dette, kanskje det hjelper?

http://hackingunlocked.blogspot.no/2011/01/enable-or-hack-blackberry-browser.html

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...