Nadar Skrevet 10. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2015 Da vil jeg bare si takk for alle innspill og kreative forslag. Nå har jeg vært så heldig at en av deltagerne her har et adapter som jeg kan få kjøpt uten å måtte vente på transport fra Kina, så da løste det seg for meg. Jeg ender derfor opp med SATA til mSATA adapter og mSATA SSD. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 ser at saken er løst men jeg ville puttet en ssd i en diskcaddy i dvdrom slotten, og heller brukt en ekstern dvd når jeg måtte trenge det Lenke til kommentar
Nadar Skrevet 10. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2015 ser at saken er løst men jeg ville puttet en ssd i en diskcaddy i dvdrom slotten, og heller brukt en ekstern dvd når jeg måtte trenge det Det er selvsagt en mulighet, men da måtte jeg i så fall kjøpe en USB DVD, og jeg aner ikke hvor rett frem det er å få en slik til å fungere f.eks til boot. Løsningen jeg har nå synes jeg er bedre, da jeg slipper å fjerne noe fra maskinen og fortsatt får plass til en bootdisk. Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Hei. Skal ikke være noe problem med Ekstern DVD Boot. Det er vanligvis bare å koble den til maskina og om mulig konfiguere BIOS til å boote fra den Eksterne DVD`en og du er i gang. Har en ekstern DVD Brenner selv som er i bruk enkelte ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå