Evensen0123 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Jeg hadde tenkt meg noen høytalere og jeg lurer på om jeg skal kjøpe radionette høytalere. Jeg er ikke noe god på å velge ut høytalere så er det bra å kjøpe radionette cinema 53 CH eller? Takk for all tips jeg kan få!! Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Har du litt mer info rundt hva du skal bruke dem til (TV, film, musikk osv), og hva du skal koble dem til? Samt budsjett du ønsker å holde deg innen for? Radionette er ikke noe spesielt bra saker, og det kan finnes bedre ting til samme pris hvis man handler riktig. Hadde en Radionette sub selv en gang, og det var egentlig bare støy. Men kan tipse deg å sjekke ut surround.no, og deres Dynavoice høyttalere som gir meget god valutta i lydkvalitet i billig segmentet. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Du må nok hjelpe oss bittelitt.. Hva slags forsterker har du? Hva skal du primært bruke dem til? Hvor stort rom skal høyttalere levere lyd til? Hva slags lydbilde foretrekker du? (Er du Beats by Dr.Dre-person eller Etymotic-kar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå