Marvil Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Det ble en HP Compaq NX 7000 med Intel Pentium M1,6Ghz prosessor, 512MB RAM, 60GB HDD, 15,4" Widescreen TFT-skjerm, ATI Mobility Radeon 9200 64MB videominne , 24x DVD/DVD-RW combo, 10/100 nettverkskort, firewire og med 5,5t batteritid. Programmer som følger med: Microsoft Office XP Home, harke peil op operativsystem, men det må da følge med noe (ellers blir det Win2k Pro) 3 år garanti med henting av utstyr, 3 år brukerstøtte, 3 år Norman antivirus/brannmur, 3 år Tele2 internettabonnement (dvs at jeg ikke skal bruke dette..), bæreveske, ekstern optisk mus, opplæringsprogramvare, overspennningsvern tele/straum/breiband og levering heim på døra.. Håper den blir rimelig heftig.. I tillegg er det bestilt D-Link basestasjon slik at jeg får trådløst nettverk i huset.. o_O *glede seg* Pris: Sånn ca. 11.000 totalt. Lenke til kommentar
Superkonge Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hvor får du en slik maskin til den prisen? Er det inkl. mva? Er på jakt etter maskin selv nemlig:D Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Jobbtilbud gjennom min mor.. Så totalt i butikk koster det vel en 21.000,- ellerno.. Høhø.. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 rent ut av nysgjerrighet: kan jeg spørre hvorfor du laget dette temaet? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Fordi den polske dvergen som sitter bak deg til venstre lurte på om det snødde i Kina idag.. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Fordi den polske dvergen som sitter bak deg til venstre lurte på om det snødde i Kina idag.. fordi du har en utrolig dårlig sans for humor og måtte skryte av at du hadde kjøpt deg noe for konfpengene. takk for oppklaringen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Minner meg om "lykkelig slutt på Powerbook problemet mitt" tråden. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Joa.. For konfpengene. "Ok".. Lenke til kommentar
Egilegil Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Javel. Da var grandiosaen i oven. Kornprodukter, kjøttprodukter, melkeprodukter og grønnsaker i en og samme middag. Håper den blir rimelig heftig. i tillegg er det bestilt en flaske Fanta fra the coca cola company. ooo gleder meg. Pris: Sånn ca 50 totalt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Føtti rakkern du må ha litt lurt.. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 jaja, lukter jante-loven lang vei her...so what om han har postet sin nye dyr(bær)bare skatt her og ønsker å dele dette med andre. Hvis han er stolt over kjøpet sitt så må jo han få lov til å være det... ...gjesp, jeg er trøtt, så plz ikke flame meg : natta folks! Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hvor er "PM moderator" blitt av? Slike tråder som dette er unødvendige og kunne like godt vært under "søppel". Lenke til kommentar
fAight Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 ...eh...at han muligens har feilpostet dette innlegget er en annen ting..sorry, skal legge meg nå Lenke til kommentar
tZar Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hvor er "PM moderator" blitt av? Slike tråder som dette er unødvendige og kunne like godt vært under "søppel". "Report" knappen funker vel til slikt ? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Offtopic: Uhh, jeg ser trangsynt idag Vel, huske det til neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå