AnonymDiskusjon Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Hei, jeg har vært mer eller mindre facebook-venner med ei kollega i snart 1,5 år. Vi har snakket om alt og ingenting, og vært sammen et par ganger rent vennskapelig. I starten tenkte jeg ikke på henne på den måten, men i det siste så har det endret seg litt. Samtidig vet jeg at jeg ofte liker selve "chasen" mer enn forholdene (jeg har vært i ihvertfall), og fordi hun er nokså utilgjengelig (rent geografisk) så føles det som jeg bare vil ha hun fordi jeg ikke kan. Hun er fortsatt fantastisk slik jeg kjenner hun, er ikke det. Allikevel er det så usannsynlig at hun ser på meg som noe annet enn en venn. På den andre siden så har hun jo aldri vært noe særlig med meg på den måten, så vet jo aldri. Spørsmålet mitt er ganske enkelt: er det noe vits i å fortelle hva jeg tenker, evt. spørre hun ut? Det er liksom så håpløst, fordi vi har ingen felles venner og vi har vel egentlig et litt merkelig forhold til hverandre. Jeg skal i Forsvaret neste år, hun skal studere og er et år eldre. Som sagt er det egentlig ingen tegn som peker på at hun er interessert, men jeg føler ikke jeg kan bare la hun gå videre i livet uten at jeg får sagt det som det er. Så, er det noe vits? Anonymous poster hash: 9cf8f...b49 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Ja. Det verste som kan skje er at ho ikkje er interessert og du får bekrefta mistaken. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 kjør på, bedre å ha prøvd enn å angre på at du ikke gjord det. slik jeg alltid tenker i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå